اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۶۰۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده: فغانی با کسی شوخی ندارد

مدافع استقلال گفت: خدا را شکر تمریناتمان در مقابل با سایپا جواب داد و توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده پس از دیدار تیم‌های سایپا و استقلال که با برتری آبی‌پوشان همراه شد، گفت: بازی سختی بود چرا که سایپا تیم جوان و جنگنده‌ای است، آنها به خوبی بازی کردند اما خدا را شکر تمریناتمان جواب داد و توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی در مورد اعتراضات کرار و اخراج این بازیکن گفت: دلیل اعتراضات را نمی‌دانم، اما این اعتراضات بی‌مورد بود چرا که وقتی بازیکن کارت زرد می‌گیرد باید صحنه را ترک کند اما او ایستاد و همچنان اعتراض کرد. فغانی هم با کسی شوخی ندارد و در این صحنه‌ها سخت‌گیری می‌کند،

عمران‌زاده یادآور شد: کرار در میدان تحت فشار است چرا که در هر بازی ۱۰، ۱۲ بار روی او خطا می‌کنند که بسیاری از آنها را داور نمی‌گیرد و حتی موهایش را هم می‌کشند، البته این بازیکن یکی از مهره های تأثیرگذار ماست و زحمات زیادی برای استقلال می‌کشد.

مدافع استقلال در مورد اهدای پیراهنش به یکی از معلولان حاضر در ورزشگاه گفت: اول مسابقه که رفتم با او عکس بگیرم، این هوادار به من گفت اگر بردید پیراهنت را به من بده، و چون برای ما دعا کرده بود من هم این کار را انجام دادم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استقلال روی دور برد افتاده اما در بازی با پیکان جاسم کرار را ندارد، تأکید کرد: اینکه روی دور برد هستیم مطرح نیست بلکه بحث این است که استقلال تیم باکیفیتی است، خدا را شکر تمریناتمان جواب داد. در بازی بعد نیز کرار هم نیست اما امیدوارم جایگزینش خوب باشد چرا که باید برای قهرمانی سه امتیازهای بعدی را هم جمع کنیم.

عمران‌زاده در مورد خاطره‌اش از دهه فجر گفت: همیشه در دهه فجر در مدرسه با کاغذ رنگی کلاس را تزئین می‌کردیم، اما بعد از این دهه از دیوار بالا رفته و این کاغذ رنگی‌ها را آتش می‌زدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج