۱۷۶۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

"تا ثريا" و "شیدایی" چرا حذفیات داشت؟

ضرغامي در پاسخ به پرسش ذكر شده در حاشيه‌ي جلسه هيات دولت گفت: جزئيات مربوط به مجموعه‌ي سريال‌ها و مباحث اين‌چنيني را مسؤولان مربوطه در معاونت سيما بايد پاسخ دهند اما مجموعه‌هاي اشاره شده با هدف‌گذاري مشخصي توليد و پخش شده‌اند و هدف‌هايي را دنبال مي‌كردند

برترین ها: عزت‌الله ضرغامي ـ رييس سازمان صداوسيما ـ در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه گفته مي‌شود سريال «تا ثريا» با حذفياتي روبه‌رو بوده، با تاييد تلويحي اين موضوع، از سريال «تا ثريا» و همچنين «شيدايي» و اهدافي كه قصد انتقال آن را داشتند، دفاع كرد و آنها را سريال موفقي دانست.

ضرغامي در پاسخ به پرسش ذكر شده در حاشيه‌ي جلسه هيات دولت گفت: جزئيات مربوط به مجموعه‌ي سريال‌ها و مباحث اين‌چنيني را مسؤولان مربوطه در معاونت سيما بايد پاسخ دهند اما مجموعه‌هاي اشاره شده با هدف‌گذاري مشخصي توليد و پخش شده‌اند و هدف‌هايي را دنبال مي‌كردند؛ مثلا در سريال «شيدايي» بحث در مورد مزمت دروغ بود كه اين موضوع به خوبي منعكس شد. اثرات دروغ گفتن و همچنين در مورد اهميت انسجام خانواده مسائلي را مطرح كرد كه به خوبي منتقل شد و من از آقاي عسگرپور به خاطر توليد اين سريال تشكر مي‌كنم و در مجموع اين كار موفقي بود.

رييس سازمان صداوسيما همچنين با اشاره به پخش سريال «تا ثريا» از شبكه اول سيما و با اشاره به اهداف اين سريال در مزمت ربا و شركت‌هاي هرمي گفت: در واقع در اين سريال نشان داده شد كه اگر افراد وارد اين مقولات شوند به خاك سياه كشيده مي‌شوند و پيام خود را به درستي منتقل كرد و سريال آموزنده‌اي بود.

ضرغامي در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: اگر يك سريال در مجموع فضاي دراماتيكش به گونه‌اي باشد كه حالت غم و اندوه را زياد كند ممكن است سريال توسط مسؤولان مربوطه مورد جرح و تعديل قرار گيرد.

وي گفت: در مجموع دو سريال ذكر شده بر اساس هدف‌گذاري‌هاي انجام شده تمام شد و اگر اين مجموعه يا هر مجموعه ديگري به همين دليل كه عرض كردم يعني در واقع فشرده‌تر شود به خاطر اينكه پيامش بهتر و درست‌تر منتقل شود، يك مساله عادي است و چيز جديدي نيست.

البته در اين بين يكي از خبرنگاران نيز به ضرغامي انتقاد وارد كرد كه چرا روز گذشته در هنگام پخش سريال «شوق پرواز» و در موقعي كه خبر شهادت يكي از خلبانان در اين سريال داده شد، سريال قطع شد و در وسط آن آگهي در ارتباط با پوشك بچه و چيپس پخش شد كه ضرغامي انتقاد اين خبرنگار را پذيرفت و گفت كه اگر چنين كاري انجام شده بدسليقگي بوده است.

منبع: ایسنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج