۱۷۶۵۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرنوشت نماد حجمی در میدان انقلاب

رییس سازمان زیباسازی شهر تهران درباره سرنوشت اجرای طرح منتخب نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی تأکید کرد که هیچ اثری را بدون رأی نهایی هیأت داوران در این میدان اجرا نخواهیم کرد.

خبرگزاری مهر: رییس سازمان زیباسازی شهر تهران درباره سرنوشت اجرای طرح منتخب نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی تأکید کرد که هیچ اثری را بدون رأی نهایی هیأت داوران در این میدان اجرا نخواهیم کرد.

جمال کامیاب رییس سازمان زیباسازی شهر تهران درباره سرنوشت اجرای طرح منتخب نماد حجمی میدان انقلاب اسلامی که با انتقاداتی از سوی هیأت داوران آن روبه‌رو شده بود، توضیح داد: پیش از آمدن من به سازمان زیباسازی همیشه این سوال در ذهنم بود که چرا طراحی نماد میدان انقلاب تاکنون به اتمام نرسیده و اکنون متوجه شده ام که حساسیت ها برای طراحی این نماد به گونه ای بوده که انتخاب ها را سخت کرده است.

وی با اشاره به تفاوت سلایق هنری در انتخاب طرح منتخب نماد میدان انقلاب یادآور شد: در بحث آثار هنری به دلیل سلایق و ذوق های هنری متفاوت، همیشه انتخاب ها سخت است و از سوی دیگر میدان انقلاب نیز که از هویت و تاریخ ارزشمندی برخوردار است، بر دشواری انتخاب طرح منتخب آن افزوده است.

کامیاب تأکید کرد: با توجه به این حساسیت ها، ما هم به خود این اجازه را نمی دهیم که بخواهیم سلیقه ای درباره نماد میدان انقلاب تصمیم بگیریم به همین دلیل تاکنون چندین نوبت برای طراحی این نماد فراخوان عمومی داده شده است و همچنین به ۳۰ هنرمند نیز سفارش کار دادیم. در آخرین نوبت نزدیک به ۱۷۰ اثر به دبیرخانه مسابقه طراحی نماد میدان انقلاب اسلامی ارسال شد و از این ۱۷۰ اثر در دو سه مرحله داوری در نهایت ۵ اثر مورد توجه قرار گرفت و این که بین این آثار کدام اثر به مرحله اجرا خواهد رسید، بستگی به دیدگاه داوران خواهد داشت و ما نیز طبق نظر جمعی داوران اقدام می کنیم.

رییس سازمان زیباسازی شهر تهران درپایان درباره معرفی اثری که از سوی این سازمان به عنوان طرح منتخب برای اجرا در میدان انقلاب اسلامی اعلام شده است، توضیح داد: اثری که به عنوان طرح منتخب معرفی شد، بیشتر به بحث داوری ۵ اثر اشاره داشت و داوران هم قطعا روی این موضوع حساسیت های خاص خود را دارند. اما آن چه می توانم بگویم این است که بدون نتیجه گیری هیات داوران، ما هیچ اثری را در میدان انقلاب اجرا نخواهیم کرد.

ماجرای طراحی نماد جدید میدان انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها کش و قوس و برگزاری چندین دوره مسابقه، چند ماه پیش با اعلام اثر منتخب و رونمایی از تصویر آن از سوی این سازمان خبرساز شد و تعدادی از هنرمندان، اعضای شورای شهر و حتی هیأت داوران این مسابقه نسبت به انتخاب این طرح برگزیده انتقاد کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج