۱۷۷۶۴
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

روز خود را به یادماندنی کنید

خاطرات یک مرد در دروان کهنسالی، کارهایی هستند که در جوانی انجام داده است. امروز بهترین روز برای ساختن خاطرات جاودانه است. همان خاطراتی که روزی آنها را برای نوه های خود تعریف خواهید کرد.

مجله موفقیت: خاطرات یک مرد در دروان کهنسالی، کارهایی هستند که در جوانی انجام داده است. امروز بهترین روز برای ساختن خاطرات جاودانه است. همان خاطراتی که روزی آنها را برای نوه های خود تعریف خواهید کرد.

یک چیز کاملا جدید را امتحان کنید

تنوع به راستی چاشنی زندگی است. شما می توانید چیزی را میلیون ها بار ببینید یا انجام دهید اما دفعه اول تنها یک بار اتفاق می افتد. در نتیجه اولین تجربه معمولا اثر مادام العمر و قابل توجهی بر ذهنتان می گذارد. پس به زندگی خود طعم و رنگ بدهید!

روز خود را به یادماندنی کنید

باتجربه کردن دنیای واقعی، خودتان را سرگرم کنید

خاطرات بزرگ محصول تجربه های جالب زندگی هستند. پس تلویزیون و رایانه را خاموش کنید و از منزل خارج شوید. با جهان ارتباط برقرار کنید، قدر طبیعت را بدانید، به شادی های ساده ای که زندگی برای شما به ارمغان می آورد دقت کنید و به تماشای هرآنچه زندگی سر راه شما قرار می دهد بنشینید.

روی چیزی کار کنید که برای شما معنا و مفهوم دارد

خودتان را درگیر یک مساله شخصی معنادار کنید یا دست به کاری بزنید که یک عمر خواهان آن بوده اید اما عزم و اراده اش را نداشته اید. زندگی کوتاه است. امروز همان روزی است که باید دست به کار شوید.

جسم و ذهن خودر ا به چالش بکشید

یک مهارت تازه بیاموزید. خلاق باشید. چیزی - هرچند کوچک - بسازید. پا را از مسیری که تاکنون رفته اید فراتر بگذارید. خودتان را از قید و بند و محدودیت ها خلاص کنید!

روی کمترین ها تمرکز کرده اما بیشترین سعی و تلاشتان را بکنید

آرام باشید. به کاری که انجام می دهید دقت کنید. وقت خود را صرف انجام کارهای فراموش شدنی نکنید. در عوض روی چیزهای معدودی که واقعا اهمیت دارند تمرکز کرده و کاملا درگیر امروز شوید.

به فرصت های خود به خودی پاسخ مثبت بدهید

همه چیزهای زندگی قابل برنامه ریزی نیستند. برخی از بهترین فرصت ها درست زمانی که اصلا منتظرشان نیستید در خانه شما را می زنند. انعطاف پذیر و خودجوش باشید و فقط پاسخ مثبت بدهید.

یک کار مهم نیمه تمام را به پایان برسانید

امروز بهترین روز برای اتمام کاری است که آن را شروع کرده اید. کمتر احساسی هست که به اندازه برداشته شدن بار یک کار نیمه تمام از روی دوش شما رضایت بخش باشد.

روز خود را به یادماندنی کنید

روز خود را ثبت کنید

عکس های فراوان بگیرید. دفترچه خاطرات داشته باشید. هر روز خود را به ثبت برسانید تا بتوانید در آینده آن را مرور کنید. سال ها بعد این عکس ها و نوشته های قدیمی، خاطرات بزرگ گذشته را به یاد شما می آورند.

لبخند بزنید و به آن چه که درست است دقت کنید

هر چیزی که در زندگی اتفاق می افتد یا خوب و یا بد است. این دیگر به نگرش شما بستگی دارد. مهم نیست در پایان چه می شود، همیشه همان اتفاقی می افتد که باید بیفتد. یا موفق می شوید و یا چیزی می آموزید. پس مثبت اندیش باشید، قدر نتایج مطلوب را بدانید و از سایر رویدادها درس عبرت بگیرید.

با خودتان روراست باشید

جودی گارلند می گوید: «همیشه نسخه اصل خودت باش نه نسخه کپی و دست دوم دیگران». با همین یک جمله زندگی کنید. زندگی کردن به جای دیگران هیچ منفعتی ندارد. شما تنها می توانید جای خودتان را اشغال کنید. اگر خودتان نباشید، واقعا زندگی نمی کنید و فقط زنده هستید. هر روزی که تنها به زنده ماندن سپری شده باشد ارزشمند و به یادماندنی نخواهد بود.

به یک فرد نیازمند کمک کنید

در زندگی از هر دست بدهید از همان دست می گیرید. وقتی تاثیر مثبتی بر زندگی کسی بگذارید، بر زندگی خودتان تاثیر مثبت گذاشته اید. کاری بزرگ تر از حد و اندازه های خودتان انجام دهید، کاری کنید که یک نفر شاد شود یا کمتر رنج بکشد. قول می دهم در نهایت پاداش کارتان را خواهید گرفت و تا آخر عمر آن را به یاد خواهید داشت.

در هر آنچه که به آن اعتقاد دارید مشارکت داشته باشید

این مورد می تواند شامل هر چیزی باشد. بعضی از مردم در شورای شهر حضور به هم می رسانند، در پناه باورهای مذهبی خود زندگی می کنند، به انجمن های گوناگون می پیوندند و عده ای نیز به کار خود عشق می ورزند. نتیجه روانی همه موارد فوق یکسان است. آنها خود را درگیر کاری می کنند که به آن اعتقاد دارند و این مشارکت به زندگی آنها شادی می دهد و معنا می بخشد.

با دوستان خوب خود وقت بگذرانید و زندگی را با هم تجربه کنید

کمتر چیزی هست که به اندازه مرور خاطرات با دوستانی که روزگاری در کنار شما بوده اند لذت بخش باشد.

یک دوست جدید پیدا کنید

انسان ها موجودات جالبی هستند و هیچ دو نفری دقیقا شکل یکدیگر نیستند. پس همین امروز با یک فرد جدید ملاقات کنید. ببینید به چه چیزهایی واکنش نشان می دهد. او احتمالا چشمان شما را به دنیای از نگرش و ایده های جالب باز خواهد کرد. شما که نمی دانید، شاید او زندگی شما را متحول کند.

کار بامزه ای انجام دهید و بخندید

برخی از به یادماندنی ترین لحظات زندگی همان هایی هستند که به خنده سپری می شوند.

با فرزندان خود وقت بگذرانید

کودکان براساس غریزه خود آزادانه و بدون شک و تردید زندگی می کنند. آنها مشتاق زندگی کردن و آموختن هستند و نسبت به هر چیزی کنجکاوی نشان می دهند. بازی کودکان را تماشا کنید، ببینید چطور زندگی می کنند، چه می سازند و چه سوالاتی می پرسند. با آنها بازی کنید. اگر فرزندان خودتان باشند که خیلی بهتر است. وگرنه با کودکی که به او خیلی اهمیت می دهید بازی کنید. غرق بازی کردن شوید. ادای دایناسور، گوریل یا یک قهرمان را دربیاورید. صدای شادی و خنده کودکان را بلند کنید و خودتان نیز آزادانه بخندید. اگر اهل بازی کردن با کودکان نیستید، تضمین می کنم که با انجام این کار تجربه های به یادماندنی را برای خودتان رقم خواهید زد.

یک نفر را ببخشید و دوباره با او ارتباط برقرار کنید

کینه شادی های شما را هدر می دهد. اگر کسی در زندگی شما هست که شایستگی یک شانس دوباره را دارد. دریغ نکنید. اگر لازم است عذرخواهی کنید این کار را انجام دهید. برای داستان خودتان با او یک پایان خوش رقم بزنید.

کاری را که همیشه می خواسته اید، انجام دهید

یک آرزوی کوچک بکنید و آن را به واقعیت بدل نمایید.

طوری رفتار کنید که گویی امروز یک روز خارق العاده است

این کار را بکنید تا روزتان واقعا خارق العاده شود. تحقیقات نشان می دهند که ما فکر می کنیم براساس احساسات خود دست به انجام کاری می زنیم درحالی که درواقع اعمال ما احساساتمان را رقم می زنند. کمی احساس قدرشناسی همیشه به تجربه های بزرگی ختم خواهد شد.

حضور داشته باشید و در همین لحظه همین جا باشید

من این مورد را به عنوان آخرین تیر ترکش گذاشته ام چراکه تمام موارد قبلی را دربر می گیرد. زندگی را از دست ندهید. به جای فکر کردن به گذشته یا غصه خوردن برای آینده، تمرین کنید که در لحظه اکنون حضور داشته باشید و زندگی کنید. یادتان باشد که اکنون همان لحظه تضمین شده برای شماست. زندگی یعنی همین امروز، آن را از دست ندهید.

اکنون بروید و روز خود را به یادماندنی کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج