۱۷۸۲۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ظهر دیروز برای اولین بار «بابک جهانبخش» به سینما رفت و در گفت و گویی زنده در برنامه «نیمروز» رو به روی علی ضیاء نشست

چراغ سبز تلویزیون به موسیقی پاپ

ظهر دیروز بابک جهانبخش، خواننده پرطرفدار این روزهای پاپ در برنامه «نیمروز» حاضر شد و رودرروی علی ضیاء نشست تا مجری پرسروصدای سیما، در آزمونی دیگر، با این خواننده درباره موسیقی گپ بزند.

چراغ سبز تلویزیون به موسیقی پاپ

تماشا: در همه این سال ها حضور اهالی موسیقی در رسانه ملی به قدری محدود بوده که قطعا حضور نیم ساعته یک خوانده پاپ در تلویزیون می توانند اتفاق جالبی به حساب بیاید. ظهر دیروز بابک جهانبخش، خواننده پرطرفدار این روزهای پاپ در برنامه «نیمروز» حاضر شد و رودرروی علی ضیاء نشست تا مجری پرسروصدای سیما، در آزمونی دیگر، با این خواننده درباره موسیقی گپ بزند.

همزمان با بابک جهانبخش، محمد خزائی، دبیر جشنواره فیلم فجر، هم در استودیو حضور داشت و چندین بار وارد بحث بین مجری و جهانبخش شد تا محوریت بحث را از موسیقی به سمت اخبار جشنواره فیلم فجر سوق دهد که پس از تکرار چندباره، این موضوع با دلخوری «علی ضیاء» رو به رو شد.

برنامه نیمروز که این اواخر به محبوبیت چشمگیری بین مردم دست یافته، ظهر دیروز از دو میهمان ویژه پذیرایی کرد که حضور یک خوانده پاپ در این برنامه جالب توجه بود. بایکوت و محدودیت های گسترده رسانه ملی برای حضور اهالی اخیر شاهد آن بوده و هستیم و حضور اهالی صدا در این رسانه بیشتر به مناسبت های خاص از قبیل عید نوروز و برنامه های ویژه سال تحویل محدود شده است.

آقای دبیر پرکار!

در روزی که علی ضیاء بیش از نیمی از برنامه اش را به سوال از دبیر جشنواره فیلم فجر اختصاص داده بود، در بخش پایانی سوالات و گپ و گفت از جهانبخش شروع شد که محوریت اکثر صحبت ها نیز درباره چگونگی شروع به کار این خواننده بود؛ اما باتوجه به سابقه بالای جهانبخش در این عرصه، کمی سوالات مجری برنامه آماتور و غیرحرفه ای به نظر می رسید.

محمد خزائی هم در این بین بیکار نبود و از کوچک ترین فرصتی استفاده می کرد تا به نوعی محوریت صحبت ها را بازهم به سمت جشنواره فیلم و اخبار روز آن هدایت کند. همین اظهارات گاه و بیگاه باعث شد در اواخر برنامه علی ضیاء واکنش نشان دهد و بگوید: «آقای خزایی ما کمتر از سه دقیقه وقت داریم و اگر شما اجازه می دهید از این سه دقیقه حداقل دو دقیقه اش را فقط صرف صحبت های جهانبخش کنیم!»

این واکنش ضیاء با خنده جهانبخش توام شد و همین باعث شد که تا آخر برنامه دبیر جشنواره ساکت شود و فقط به شنیدن صحبت های مجری و جهانبخش اکتفا کند.

برای سومین بار

بابک جهانبخش پیش از این نیز دوبار در برنامه های تلویزیونی حضور داشته که اولین بار یکی از قطعاتش در مجموعه «کوله پشتی» پخش شده بود. نوروز 90 نیز در برنامه ویژه سال تحویل شبکه دو حضور داشت و یکی از قطعاتش را به صورت پلی بک اجرا کرد.

تیتراژ نیمروز

چندین و چند هنرمند بزرگ و نامی برای خواندن تیتراژ نیمروز کاندیدا شده بودند که از بین همه آنها قطعه «عاشقم کن» با صدای بابک جهانبخش انتخاب شد و ظهر دیروز نیز برای اولین بار در انتهای این برنامه پخش شد. قطعه ای که ویدئویی خوش ساخت و معنوی نیز برای آن ساخته شده بود تا تاثیرگذاری آن چندبرابر شود.

قطعه ای با شعری از «امیرحسین الهیاری» و ملودی و تنظیمی از خود بابک جهانبخش، باید منتظر ماند و در روزهای آینده واکنش اهالی موسیقی را در برابر این تیراژ دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      خیلی هم عالی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج