۱۷۸۷۲۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

بی‌کیفیت‌ ترین و باکیفیت‌ ترین خودروها

رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان تولیدی در دی ماه امسال، خودروی تیبا با ۵۷.۶ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد.

پس از آن سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا با ۷۷.۱ نمره منفی در رتبه دوم و سایپا ۱۳۱ تولیدی پارس خودرو با ۷۸.۵ نمره منفی در رتبه سوم قرار دارد.

رتبه چهارم رده‌بندی نیز با ۸۰ نمره منفی در اختیار سایپا ۱۳۲ قرار گرفته است. ام‌وی‌ام ۱۱۰ نیز با ۸۳ نمره منفی در رتبه آخر قرار دارد.

اما در گروه خودروهای در سطح قیمتی بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان دو خودروی پارس تندر و تندر ۹۰ اتومات با ۲۰.۵ نمره منفی مشترکا در رتبه نخست قرار دارند. پس از آن تندر ۹۰ پارس خودرو با ۲۰.۶ نمره منفی در رتبه دوم و تندر ۹۰ ایران خودرو با ۲۰.۷ نمره منفی در رتبه سوم قرار گرفته است.

رتبه چهارم با ۲۱.۸ نمره منفی در اختیار ۲۰۶ صندوق‌دار و رتبه پنجم با ۲۲.۷ نمره منفی در اختیار پژو ۲۰۶ است. رانا با ۲۴ نمره منفی در رتبه ششم و ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با ۴۸.۷ نمره منفی در رتبه هفتم قرار گرفته است.

پژو پارس با ۵۰ نمره منفی در رتبه هشتم قرار دارد. دو خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ و لیفان ۶۲۰ نیز مشترکا با ۵۱ نمره منفی در رتبه نهم قرار گرفته‌اند. رتبه دهم با ۵۱.۳ نمره منفی در اختیار پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو خراسان و رتبه یازدهم با ۵۱.۷ نمره منفی در اختیار سمند است.

پژو ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو با ۵۲ نمره منفی در رتبه دوازدهم، پژو پارس ایران خودرو مازندران با ۵۳.۳ نمره منفی در رتبه سیزدهم و تیبا ۲ با ۵۷.۱ در رتبه چهاردهم قرار دارد.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان نیز خودروی جک اتوماتیک با ۴۴.۷ نمره منفی در رتبه نخست قرار دارد. ام‌وی‌ام x۳۳ جدید با ۴۵.۳ نمره منفی در رتبه دوم و جک با ۴۷.۱ نمره منفی در رتبه سوم قرار گرفته است.

رتبه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب با ۵۰ و ۵۹.۴ نمره منفی در اختیار لیفان x۶۰ و وولیکس c۳۰ است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا صد میلیون تومان نیز خودروی سراتو با ۱۶.۹ نمره منفی قرار دارد.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان نیز خودروی سوزوکی گراند ویتارا با ۱۶.۴ نمره منفی قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Mvm 110 اتفاقا از تمام این تولیدات داخلی باکیفیت تر و با پدرمادرتر است

    • کاربر

      خوب خودروهای خودتونو تحویل گرفتید. چند وقت پیش یه خبر بود که از نظر مردم باکیفیترین خودروها معلوم شده بود که مثلا ام وی ام 110 تو بازه زبر 25 میلیون جلوتر بود. آخه این رده بندی رو معلومه کی میده. بخدا خودروهای چینی به خودروهای خودمون شرف دارن شک نکنید

      پاسخ ها

      • کیوان -رشت

        چی میگی تو .خودروهای داخلی خیلی بهتره من خودم یه پژو از ایران خودرو خریدم خیلی عالی بود فقط بعد از چند ماه سیم کشی خودرو آتیش گرفت کلا تعویض کردم -بعد از چند روز کولرش سوخت اونم تعویض کردم +فقط موقع در آوردن کولر داشپورت رو بازکردن یکم سروصدایی ماشین زیاد شد+جلو بندی و.... سرتو درد نیارم هیچ چی خودروی وطنی نمیشه +درود بر ایرانخودرو

    • ح راد

      ماشین گرفتم از ایران خود رو بیش از 40بار رفتم نمایندگی تازه در رتبه ششم وای بحال بقیه

    • ali

      اصلا نمیشه به این آمار اعتماد کرد همه این آمار ها جهت دار و سازماندهی شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج