۱۷۹۲۶۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز: لذت زندگی با هیلترینگ فوشمند!

درباره زلزله گفته اند که «وقوع زلزله طبیعی است، ناآمادگی ما غیرطبیعی است.» به نظر این جانب هرچیز که طبیعی شد، می شود زلزله، مثل فیلترینگ. «پس فیلترینگ طبیعی است، ناآمادگی ما غیرطبیعی است.»

طنز: لذت زندگی با هیلترینگ فوشمند!





هفته نامه چلچراغ - محمدعلی مومنی: درباره زلزله گفته اند که «وقوع زلزله طبیعی است، ناآمادگی ما غیرطبیعی است.» به نظر این جانب هرچیز که طبیعی شد، می شود زلزله، مثل فیلترینگ. «پس فیلترینگ طبیعی است، ناآمادگی ما غیرطبیعی است.»

حالا چه کار کنیم که از فیلترینگ در زندگی لذت ببریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم؟

1- از جاذبه های تاریخی اینترنت لذت ببرید.

فیلترینگ هوشمند همه یک سایت را فیلتر نمی کند. فقط بخش های جرم خیز را ناکار می کند. مثلا کل سایت اینستاگرام که فیلتر نیست. فقط عکس هایش فیلتر شده. یعنی آن بخشی که ممکن است زبانم لال کارهای بد با آن بشود.

بنابراین وقتی اینستاگرام را باز می کنید فقط عکس ها را نمی بینید. قاب ها و فرم صفحه در دسترس شماست.

این جانب به این بقایا به چشم بقایای آثار تاریخی نگاه می کنم که شاعر هم فرمود «ایوان مدائن را آینه عربت بین»

شما هم بقایا را ببینید و نوچ نوچ کنید هی!

طنز: لذت زندگی با هیلترینگ فوشمند!

۲- توریست های آنلاین در تور کنید.

تورهای آن لاین راه بیندازید، گردشگران خارجی را ببرید به سایت های فیلترشده و کسب درآمد کنید. مثلا همان بقایای اینستاگرام آیا جذاب نیست؟

خارجی ها خیلی از اینجور چیزها خوش شان می آید و برای این جور چیزها کلی پول خرج می کنند. خارجی ها می گویند ما عاشق چلوکباب و دمپختک و فیلترینگ شما هستیم. جوری فک شان می افتد که می شود حسابی ازشان پول گرفت.

۳- با فیلترینگ هوشمند تمدد اعصاب کنید.

قبلا که فیلترینگ بی هوش بود، کاربرها از این همه گیج بازی فیلترینگ عصبانی می شدند. ممکن بود تلاش کنید که فیلترینگ را دور بزنید. این تقلا و امید به پیروزی اعصاب آدم را خرد می کرد. اما با فیلترینگ هوشمند دیگر زور الکی نمی زنید. در نتیجه اعصابتان هم خرد و خاکشیر نمی شود. پزشکان مغز و اعصاب می توانند در نامه ای از این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری تشکر لازمه را به عمل بیاورند.

۴- جمعیت را افزایش بدهید.

وقتی که فیلترینگ هوشمند باشد و شما از خیر شکستنش بگذرید این وقت را صرف بنیان تحکیم خانواده می کنید. بنیان خانواده که تحکیم شد، به فکر افزایش جمعیت می افتید. (البته منظور متاهلان است. لازم است مجردان ارجمند هم چنان به تلاش خود برای دورزدن فیلترینگ هوشمند ادامه دهند!)

۵- خودشناسی کنید

فیلترینگ هوشمند الکی جایی را فیلتر نمی کند. اگر تا دیروز به سایتی می رفتید و کلی هم به خودتان افتخار می کردید که مخاطب آن سایت هستید و ناگهان می بینید که فیلتر شده است، بهتر است بدون وقفه به خودتان شک کنید، نه به فیلترینگ هوشمند. سپس به فکر اصلاخ خود باشید. مثلا وقتی لغتنامه دهخدا فیلتر است، بهتر است بروید خودتان را درست کنید!

۶- دلتان را از شورزدگی خارج کنید

وقتی فیلترینگ هوشمند باشد، آمار قتل هم کاهش پیدا می کند. البته این مورد بیشتر در خارج کاربرد دارد. فیلترینگ هوشمند جان شما را نجات می دهد. مثلا وقتی می خواهید محتوای مجرمانه منتشر کنید، در دم آن را نیست و نابود می کند. در نتیجه کسی آن را نمی بیند که عصبانی بشود، بیاید با اسلحه شما و بقیه را آبکش کند!

۷- نگران منحرف بودن خودتان نباشید

فیلترینگ هوشمند کلمه ها را خوب می شناسد و کلمه های زشت و بی تربیتانه را فیلتر می کند. بعضی از کلمه ها به قول ادیبان «ایهام» دارند. ایهام قرار بوده استفاده ادبی داشته باشد. اما متاسفانه مورد استفاده های بی ادبی قرار گرفته است. فیلترینگ هوشمند دست و پای ایهام و کلمه های چندپهلو را یک جوری جمع می کند که با خیال راحت وبگردی کنید.

۸- بساط شوخی را علم کنید

قبول کنید که آدم های بی هوش، نرم افزارهای بی هوش و در کل چیزهای بی هوش شوخی کردن فاز نمی دهد.

اما وقتی فیلترینگ هوشمند باشد، می شود با آن کمی هم شوخی و تفریح کرد. در مورد انسان ها گاهی متاسفانه از فعل اسکل کردن استفاده می شود. این جانب با تقبیح حرف های زشت و به نمایندگی از سوی فرهنگستان زبان و ادب فارسی پیشنهاد می کنم به جای آن فعل ناجوانمردانه، از فعل تفریح و شوخی کردن استفاده کنید. مثلا پست خالی و استتوس بدون کلمه، عکس های شطرنجی و یک سری از این جور چیزها بفرستید. روی وبلاگ و وب سایت و فن پیجتان. هم بساط خنده و تفریح شما ردیف می شود، هم سطح سواد و آمادگی فیلترینگ بالاتر می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج