۱۷۹۴۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

"بفرمایید شام ایرانی" وارد شبکه خانگی شد

اولين پخش از مجموعه «شام ايراني» صبح امروز سه‌شنبه ـ ۱۱ بهمن ـ در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

ایسنا: کنفرانس خبري مجموعه «شام ايراني» با حضور بيژن بيرنگ کارگردان اثر و حسين‌حاجي بيگي نماينده سينما ۲۴ تهيه‌کننده آن برگزار شد.

حاجي‌بيگي در ابتداي اين نشست اعلام کرد که اولين پخش از مجموعه «شام ايراني» صبح امروز سه‌شنبه ـ ۱۱ بهمن ـ در اختيار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در اين مراسم بيژن بيرنگ درباره توليد اين مجموعه گفت: اين پيشنهاد از سوي موسسه سينما ۲۴ مطرح شد و من هم چون احساس کردم کار شيريني است و مي‌توان مجموعه جذابي فراهم کرد، آن را پذيرفتم.

او درباره مهمترين تفاوت اين مجموعه با نمونه‌هاي مشابه خارجي که در بيش از ۴۰ کشور دنيا از شبکه‌هاي تلويزيوني پخش مي‌شود، ادامه داد: اين بازيگران يکديگر را مي‌شناختند.

همان‌طور که آنها را مي‌شناسيد، انسانهاي خونگرم و راحتي هستند و مردم هم دوستشان دارند. اميدواريم که مردم از کار استقبال کنند تا ساخت مجموعه‌هاي بعدي هم آغاز شود.

"بفرمایید شام ایرانی" وارد شبکه خانگی شد

حاجي‌بيگي درباره احتمال کپي کار از سوي مردم گفت: بنا به سابقه انتشار کارها، تيراژ مجموعه‌ها و فيلم‌ها و سي‌دي‌هاي موسيقي يک دهم ميزان کپي‌هاست.

بيرنگ هم در اين باره گفت: از کار با استقبال خوبي رو به رو شود، اشکالي ندارد که عده‌اي هم آن را به صورت کپي ببينند.

او در پاسخ به پيشنهادي مبني بر حضور يک بازيگر مطرح همراه با۳ چهره عادي در برنامه‌هاي آتي اين مجموعه هم گفت: قرار است اين مجموعه را مخاطب بپسندد. ما با يک تجربه جديد رو به رو هستيم. اين فرصت امروز بنابه فکرهاي قبلي و ملزومات کار ساخته شده است.

خيلي ايده‌آل است که يک چهره مطرح با ۳ مهمان ناآشنا همراه باشد اما ما بايد منتظر واکنش مخاطب بمانيم. اين مجموعه هيچ جاي دنيا به صورت ويدئويي تهيه نشده و ما براي اولين‌بار آن را آزمده‌ايم. من هم اميدواريم اين اتفاق بيفتد.

وي يادآور شد: ۳۳ سال است که در تلويزيون بوده‌ام و مي‌دانم که خيلي از برنامه‌هاي تلويزيون و مسابقات تلويزيون کپي برنامه‌هاي ديگر است. قضاوت‌ها محترم است اما من شخصاً دوست دارم تجربه‌اي که نشده، انجام بدهم. من در اين عرصه،تهيه کنندگي کرده‌ام، کارگرداني کرده‌ام، نوشته‌ام. من برنامه سازم، صرفاً سريال ساز نيستم.

"بفرمایید شام ایرانی" وارد شبکه خانگی شد

بيرنگ همچنين درباره حضور چهره‌هاي مطرحي که در دو سريال مجموعه حاضرند، گفت: رامبد، سروش، آقاي خطيبي و پاکدل و همين طور خانم‌ها رهنما، دهقان، طباطبايي و زکريا که در اين برنامه شرکت کردند.

ابتدا احساس مي‌کردند، برايشان سخت است که در اين برنامه حاضر شوند.

آقاي خطيبي و پاکدل و همين طور خانم‌ها رهنما، دهقان، طباطبايي و زکريا که در اين برنامه شرکت کردند. ابتدا احساس مي‌کردند، برايشان سخت است که در اين برنامه حاضر شوند.

وي ادامه داد: اما بعد از حضور در کار، در گفت و گو هايشان گفتند که تجربه و اتفاق شيريني بود. اگر برنامه را ببينيد، متوجه مي‌شويد که از اين حضور خيلي راضي‌اند. اين برنامه مربوط به آشپزي و شام نيست.

خصلت‌هاي دروني شرکت کنندگان است که براي مخاطب جذاب است. مخاطب دوستدارد ببيند آدمها در شرايط واحد چه برخوردهايي دارند و چه واکنش‌هايي نشان مي‌دهند. حتي مي‌توانم بگويم اين برنامه بسيار آموزنده است. خيلي جاها، حرف‌هاي زيادي زده مي‌شود. خيلي جاها به مفهوم سفره ايراني مي‌رسيم.

ضمنا در پايان اين برنامه، آنونسي از قسمت‌هاي مختلف شام ايراني براي حاضران پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج