۱۸۰۵۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«موتور جستجوی ملی» در مدارس

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که شبکه ملی مدارس (رشد) این ظرفیت را دارد که موتور جست و جوی ملی بر روی آن قرار بگیرد گفت:‌ اگر سایر نهادها به کمک آموزش و پرورش بیایند می‌توانیم این کار عظیم را به ثمر برسانیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که شبکه ملی مدارس (رشد) این ظرفیت را دارد که موتور جست و جوی ملی بر روی آن قرار بگیرد گفت:‌ اگر سایر نهادها به کمک آموزش و پرورش بیایند می‌توانیم این کار عظیم را به ثمر برسانیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قرارگرفتن موتورجست وجوی ملی بر روی شبکه ملی رشد گفت: راه‌اندازی موتور جست‌وجوی ایرانی امر بسیار خطیری است و زمینه ساز تحول بزرگی خواهد شد.

وی افزود: البته این اقدام نیازمند سرمایه گذاری عظیمی است و اگر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی نهادهای دیگر چون مرکز اسناد انقلاب، کتابخانه ملی، وزارت ارشاد و غیره به کمک بیایند آموزش و پرورش می‌تواند این کار را در پایگاه رشد انجام دهد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه اکنون دایره المعارف ما روزانه ۸۰ هزار بازدید دارد و عدد بزرگی در پایگاه‌های آموزشی کشور محسوب می‌شود عنوان کرد: تا کنون گام‌های بزرگی برداشته شده است و شبکه رشد این ظرفیت را دارد که به یک بنیاد ملی تبدیل شود. یکی از آرزوهایم این است که در آینده بنیاد ملی رشد را داشته باشیم.

محمدیان افزود: عمده فرزندان ایران زمین مخاطب آموزش و پرورش هستند و اگر روزی بنیاد رشد را داشته باشیم بازی‌ها و مسابقات رایانه‌ای و هرآنچه در فضای مجازی برای فرزندان از چهارسال تا دوره دانشگاه لازم و مطرح است را در آنجا جمع می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج