۱۸۰۹۳۳
۳ نظر
۵۰۴۶
۳ نظر
۵۰۴۶
پ

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

بوی بهار می آید! وقتش رسیده با خانواده بیرون برویم و عکس هایی خاطره انگیز خلق کنیم؛ اما سوال اینکه چی بپوشیم؟!

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: در بهار (به ویژه در نوروز) همه هیجان بیرون رفتن و تفریح را داریم و فرصتی است تا بیشتر در خدمت خانواده باشیم.

هوا مطلبوع تر است و برای چند عکس از سرما قندیل نمی بندیم و همچنین بخاطر حال و هوای خوبی که داریم عکس ها بهتر از آب در می آیند. هوا همچنان خنک و شاید کمی سرد هم باشد، اما خورشید می تابد و مردم دلشان لک زده است دیگر از این پالتو و کاپشن های زمستانه خلاص شوند و با لباس های راحت تری بگردند.

از کودکان هم خیالمان راحت است که برای عکس گرفتن و بیرون رفتن از سرما یخ نمی زنند! بهار همچنین بهترین زمان برای استفاده از رنگها و لباس های شاد و متنوع است، چه خوب است که این لحظات خاطره انگیز را به طرز هنرمندانه ای ثبت کنیم. اما سوال اینکه برای عکس های خانوادگی پاییزی چه لباسی بپوشیم؟. .

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

گل های بهاری در عکس ها

اگر جای خوبی را برای عکس گرفتن انتخاب کنید، حتما با طیفی گسترده از رنگهای شاد و متنوع بهاری مواجه می شوید. پارک های محلی معمولا پر از گل های کوکب، سوسن، بنفشه، همیشه بهار، لاله و نرگس است و درختان پر از شکوفه در انتظار عکس های زیبای خانوادگی شما هستند. از این رنگ های شاد و متنوع برای عکس هایتان به بهترین شکل بهره بگیرید.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

هوای بهاری برای عکس ها

هوای بهار می تواند برای عکس های خانوادگی کمی گول زنک باشد. زمین نسبتا مرطوب است، پس پوشیدن یک جفت بوت زیبای بهاری شاید ایده بهتری از کفش های پاشنه بلند باشد.

توصیه می کنیم چند تکه حوله یا زیر انداز کوچک به همراه داشته باشید که در صورت لزوم روی آن بنشینید. به زمان روز توجه کنید و از خورشید در جهت خواسته خود بهره بگیرید.

برنامه عکس گرفتن را به ساعات اولیه روز موکول کنید. اگر سحرخیز هستید حتی لحظات پیش از طلوع را برای عکس گرفتن به شما توصیه می کنیم.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

10 نکته در مورد لباس های بهاره در عکس ها

1. لباس هایی با رنگ روشن بپوشید

بهار، جداً بیش از هر زمان دیگری در سال فصل پوشیدن رنگ های شاد، روشن و اکسسوری ها است! با لباس هایی زیبا و چشمگیر همچون سویشرت و ژاکت های روشن و رنگارنگ، بوت های شیک، بلوز و تیشرت های رنگی، و لباس هایی با طرح های گلدار و شیک، کت های اسپرت، گردنبند های فانتزی و ... عکس های خود را بهاری تر کنید.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

2. لباس هایتان را با هم ست کنید

رنگ های محدودی را انتخاب کنید و آن ها را با همدیگر ست کنید. خوشبختانه اکثر لباس های مردانه و زنانه بهاره براحتی با هم هماهنگ می شوند. رنگ های بهاری و شاد را با رنگ های خنثی مانند قهوه ای، خاکستری، سیاه و سفید ترکیب کنید. در استفاده از رنگ های شاد و تنوع رنگی افراط نکنید تا هر رنگ جلوه خود را بهتر نمایان کند. اگر می خواهید با هم ست شوید، یک رنگ شاد را انتخاب کنید و هر یک از اعضای خانواده در قسمتی از لباس یا اکسسوری خود از آن استفاده کند. مثلا اگر صورتی را انتخاب می کنید، این رنگ در دامن دختر بچه، شال و اکسسوری مادر، کلاه پدر و پیراهن پسر تکرار شود و بقیه لباس ها به رنگ های خنثی تر انتخاب شوند تا رنگ صورتی جلوه خود را بیشتر نشان دهد.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

3. لباس های طرح دار را محتاطانه استفاده کنید

لباس های نقش و نگار دار می تواند برای عکس های خانوادگی بسیار تاثیر گذار و زیبا باشد. بخصوص اینکه لباس های گل گلی در حال حاضر روی مد است. اما
اگر در محیطی پر از گل عکس می گیرید لباس های ساده و رنگی (و یا راه راه) ریسک کمتر و جذابیت و جلوه بیشتری در عکس بر جای می گذارند.



در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

4. بافت اضافه کنید

به جنس و بافت لباس توجه کنید. بهار فصلی است که همچنان می توانید از بافت های نازک و یا اکسسوری هایی مانند شال و کلاه استفاده کنید. تاثیر این موارد و تنوعی که در عکس ایجاد می کنند را در عکس دست کم نگیرید.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

5. اکسسوری ها عکس را می سازند

همه می توانند از اکسسوری استفاده کنند. شال، کلاه، هد بند، کروات، کمربند، دستمال گردن و روسری، گل سر، کیف پول، و حتی دکمه های لباس. همینکه اکسسوری با لباستان ست شود دیگر نگران زیبایی عکس نشوید. علاوه بر آن اکسسوری یکی از شیک ترین ترفند ها برای ست کردن و مرتبط کردن لباس افراد خانواده با یکدیگر است.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

6. در پوشیدن لباس های نوشته دار محتاط باشید

به هیچ عنوان لباس هایی با آرم و مارک بزرگ را توصیه نمی کنیم. فراموش نکنید که شما بیلبورد تبلیغاتی نیستید. لباس های تیم های ورزشی که از آن بدتر! بخصوص اگر بخواهید عکسی خاص و هنری خلق کنید.

این آرم های اغراق شده توجه را از شما که سوژه اصلی هستید دور کرده و به خود جلب می کند.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

7. چند لایه لباس بپوشید

در فصل بهار تکلیف هوا چندان مشخص نیست. شاید زمانی که پا به بیرون می گذارید هوا آفتابی باشد، اما ناگهان ابری شده و باران ببارد. پس توصیه این است که چند لایه لباس بپوشید. این لایه ها در زیباتر کردن عکس نیز به شما کمک می کند. منظور ما از این لایه ها تاپ، تیشرت، پیراهن آستین بلند، سویشرت نازک، کلاه، روسری و شال و ... است. لایه لایه پوشیدن نیز یک روش عالی برای ست و هماهنگ کردن لباس ها و ایجاد تنوع در عکس است.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

8. کفش ها و چکمه های زیبا بپوشید

در مورد کفش هایتان در عکس های بهاره کمی محتاط باشید. فراموش نکنید که زمین بسیار نرم است، پس کفش پاشنه بلند شاید انتخاب مناسبی نباشد. وضعیت هوا نیز کمی متمایل به سرد است پس بوت های بهاره انتخاب مناسبی می تواند باشد. همچنین از جوراب های رنگارنگ نیز می توانید استفاده کنید که هم مناسب این فصل است و هم به عکس ها جلوه زیبایی می دهد. حتی با پوشیدن چکمه های قدیمی رنگارنگ و هماهنگ کردن آن با لباس هایتان نیز می توانید عکس های خاص و متنوعی خلق کنید.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

9. با دکور هماهنگ شوید

ایده آل ترین کاربرد عکس های خانوادگی قاب کردن و نصب کردن بر دیوار خانه است.
اگر می خواهید عکسی خارق العاده بسازید و دکور خانه را با آن زیباتر کنید، می توانید حتی رنگ لباس ها را هماهنگ با خانه انتخاب کنید. مثلا ماننداین تصویر، برای ست کردن عکس با دیوار فیروزه ای رنگ خانه، از لباس های فیروزه ای استفاده کنید.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟

10. خوش باشید!

برای عکس خانوادگی بهاره، یک برنامه شاد و جذاب ترتیب دهید. برای قدم زدن و لذت بردن از هوای بهاری به پارک های پر از گل و شکوفه بروید. پیک نیک را نیز به همراه ببرید. لباس های شاد و دلخواهتان را بپوشید. لباس هایی که حس خوبی به شما می دهد و عکس های تان را چشمگیر می کند. بگذارید کودکان بازی کنند و خودشان باشند. مادامی که در جوار خانواده خوش می گذرانید نگران زیبا شدن عکس ها نشوید. اگر کودکان تمایلی به عکس گرفتن نشان نمی دهند، یا با جایزه آن ها را تشویق کنید، و یا بگذارید راحت باشند و بازی کنند. شما در حین بازی کودکتان می توانید زیباترین لحظات را شکار کنید.

نکته آخر اینکه برای این عکس ها سخت نگیرید و بیشتر تلاشتان گذراندن اوقاتی خوش و خاطره انگیز در جوار خانواده باشد.

در عکس های خانوادگی در بهار چی بپوشیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداییش یکی قشنگ توضیح بده ایا اکسسوری یعنی چی؟ اصلا لغتش مال کدوم زبانه؟

    • شيدا

      دوست عزيز
      اكسسوار يعني زيور الات، حالا أين ميتونه وأاسه لباس باشه،واسه خونه،واسه ارايش مو

    • شيدا

      دوست عزيز
      اكسسوار يعني زيور الات، حالا أين ميتونه وأاسه لباس باشه،واسه خونه،واسه ارايش مو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج