۱۸۱۰۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

اگر قصد حمله به ایران را دارید، ما که نیستیم!

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر اخیر خود به اسراییل به مقامات تل آویو گوشزد کرده است که اگر بخواهند به ایران حمله کنند؛ واشنگتن مشارکتی در اقدام نظامی آنها علیه ایران نخواهد داشت.

عصرایران: رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر اخیر خود به اسراییل به مقامات تل آویو گوشزد کرده است که اگر بخواهند به ایران حمله کنند؛ واشنگتن مشارکتی در اقدام نظامی آنها علیه ایران نخواهد داشت.

ژنرال "مارتین دمپسی" رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر دو هفته پیش خود به تل آویو به مقامات اسراییل گفته است در صورتی که آنها بدون هماهنگی و توافق با آمریکا به ایران حمله کنند، واشنگتن را در کنار خود نخواهند داشت.

دمپسی در ملاقات با نتانیاهو و باراک نخست وزیر و وزیر دفاع اسراییل این هشدار خود را تکرار کرده است.

سفر اخیر دمپسی به اسراییل از سوی بسیاری از رسانه های غربی و اسراییلی بسیار غیر معمول توصیف شده است چرا که رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جریان این سفر هیچ مصاحبه یا کنفرانس خبری برگزار نکرد و مقامات اسراییلی نیز از ارایه اظهار نظر درباره محتوای مذاکرات خود با این نظامی ارشد آمریکایی خودداری کردند.

پیش از سفر دمپسی به تل آویو بسیاری از رسانه های غربی هدف اصلی از این سفر را بازداشتن اسراییل از اقدام احتمالی نظامی علیه ایران خواندند.

با این حال رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل روز گذشته اعلام کرده است که اسراییل باید آماده حمله به ایران باشد.

ژنرال "بنی گانتز" با ادعای اینکه ایران تا یک سال دیگربه توانایی ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت، افزود در این ظرایط اسراییل باید آماده حمله به تاسیسات هسته ای ایران باشد.

جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است که فعالیت های هسته ای اش صلح آمیز بوده و در صورتی که اسراییل یا آمریکا دست به اقدام نظامی علیه ایران بزنند، با واکنش قاطع و کوبنده مواجه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد تکخال

      ارتش آمریکا كه هيچ بواتون هم بيارين هيچي نميكنيد.فقط بلكم بازي

    • سهراب

      امریکا و اسرائیل اونایی که زاییدن بزرگ کنن بعد بگن به ایران حمله میکنیم....از قدیم گفتن سگی که فقط پارس میکنه نمیگیره....

    • bachemosbat

      حقیقتا" قدرت نظامی آمریکایی ها قابل تصور هست . و در این شکی نیست آما ... در این هم شکی نیست که قدرت نظامی ایران قابل تصور نیست .یعنی اگر در این چند سال اخیر قابل محاسبه بود مطمئنا" زودتر از اینها و جلوتر از عراق و افغانستان حمله نظامی می کردند . البته آمریکاییها هیچ وقت به تنهایی مقابل ایران وارد جنگ نخواهند شد زیرا به طور وحشتناک صدمه خواهند دید . اونها یک چیزی رو هم می دونند که ایرانیها وقتی پای وطن و ناموس و دین و ..... به میان بیاد دیگر چیزی جلودارشون نیست . و قیامتی می کنند و جنگ رو به خود سرزمین داخلی آمریکا هم خواهند کشوند . حالا این گوی و این میدون .

    • مهدی

      جرات میکنن حمله کنن . 8سال دفاع مقدس که سهله 80 سال دفاع شرافتمندانه رو میبینن

    • محمد

      به نظر من كثيف ترين فرد دنيا متجاوز به ناموس مردمه خدا لعنتش كنه

    • بدون نام

      ما آماده شهادتیم .برای دین : ناموس . وطنمان.جان ما فدای یه تار موی سر رهبرمان.تا زنده ایم رزمنده ایم.آمریکا که هیچ اون سگ پاسبانش اسرائیل و اون کشور های نوچه و نوکرش هم هیچ غلطی نمی تونن بکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج