۱۸۱۲۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

موشک‌ های‌ ایران‌ به لندن و آمریکا می رسد

دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که ایران در حال تولید موشکی با برد ۶۲۰۰ مایل است که به راحتی به خاک بریتانیا می‌رسد و علاوه بر آن سواحل شرقی آمریکا را نیز می‌تواند هدف قرار دهد.

فارس: دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که ایران در حال تولید موشکی با برد ۶۲۰۰ مایل است که به راحتی به خاک بریتانیا می‌رسد و علاوه بر آن سواحل شرقی آمریکا را نیز می‌تواند هدف قرار دهد.

نیک کلگ، معاون نخست‌وزیر انگلیس نیز شب گذشته ابراز نگرانی کرد که آمریکا و اسرائیل امور را در دست خود بگیرند و با حمله نظامی علیه ایران، خاک انگلیس را به خطر اندازند.

غرب ادعا می‌کند که برنامه هسته‌ای ایران با مقاصد غیرصلح‌آمیز دنبال می‌شود و این در حالی است که ایران بارها بر صلح‌امیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده است. مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا ادعا کرده‌اند که ایران برای تولید چهار بمب اتمی اورانیوم ذخیره کرده است!

ابراز نگرانی نیک کلگ در حالی مطرح می‌شود که بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد نیز خواستار حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران از طریق صلح‌امیز شده بود.

رئیس حزب لیبرال دموکرات بریتانیا در این خصوص گفت: "البته من نگران آن هستم که یک درگیری نظامی رخ دهد و برخی کشورهای مشخص امور را در دست خود بگیرند. ما خیلی کارها می‌توانیم انجام دهیم که نظامی نیستند و به ایران فشار وارد می‌کنند."

هفته گذشته اتحادیه اروپا با تحریم‌های صنایع نفت ایران و تحریم بانک مرکزی موافقت کرد. ایران نیز هشدار داده است که با تعلیق جریان نفت از تنگه هرمز به این تحریم‌ها پاسخ می‌گوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      پيشنهاد من اينه كه يكيش رو عجالتاً همون جاها بزنيم كه هم آش نخورده، دهن سوخته نباشيم، هم تكليف اين بنده خدا ها روشن شه كه ببينن بالاخره چه گلِى بايد به سرشون بگيرن واينقدر تهديد نكنن!!! 

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج