۱۸۱۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خط و نشان مربی پرسپولیس برای لخویا

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لخویا تیم قدرتمندی است اما اینجا ایران است و آنها هم می‌خواهند با پرسپولیس بزرگ بازی کنند.

خبرگزاری تسنیم:حسین عبدی در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی فردا با لخویا قطر، انتقاد هواداران پرسپولیس از این تیم و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنید.

نتایجی که به دست آمده نه ما را راضی کرده و نه هواداران را، با این وجود اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستم صبا را با نتیجه‌ای پرگل شکست دهیم. در مجموع شرایط تیمی پرسپولیس نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و جهش داشته است.

یعنی باید شاهد پرسپولیسی متفاوت در لیگ قهرمانان آسیا باشیم؟

وضعیت حال حاضر این امید را در دل ما زنده کرده است. بعد از بازی با صبا تمام بازیکنان ما در رختکن ناراحت بودند که این یعنی نوع تفکر بازیکنان پرسپولیس نسبت به گذشته فرق کرده است. ما بازی به بازی و نسبت به نوع قدرت حریفان‌مان برنامه ریزی انجام می‌دهیم و تمرین می‌کنیم.

اما پاسخ سؤالمان را نگرفتیم...

تمام جذابیت و لذت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. همانطور که همه می‌دانند لخویا تیم قدرتمندی است که بیشتر بازیکنان آن خارجی هستند اما این تیم هرچه که می‌خواهد باشد برای خودش است چون اینجا ایران است و آنها هم می‌خواهند با پرسپولیس بازی کنند. مسلماً با کمک هواداران و اصحاب رسانه و البته خوب بازی کردن و غیرت ایرانی می‌توانیم هر تیمی را در تهران شکست دهیم.

پس از حضور محمد حسین نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس بحث مذاکره او با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی برای هدایت پرسپولیس مطرح شد، این مسئله روی کار پرسپولیس تأثیر منفی ندارد؟

یکی از عوامل پیشرفت تمرکز است. وقتی در انگلیس به کلاس مربیگری می‌روم فیلم‌هایی به ما نشان می‌دهند که در آن یادآور شده عدم تمرکز چه ضرباتی به یک تیم می‌زند. شما ببینید در هفته‌ای که گذشت تمام تیم‌ها امتیاز از دست دادند و ما اگر کمی تمرکز داشتیم می‌توانستیم با شکست دادن صبا به بالای جدول برسیم.

خیلی‌ها معتقد هستند از سوی مدیریت جدید از کادر فنی پرسپولیس حمایت نشده، نظر شما در این مورد چیست؟

حمایت یعنی اینکه نظرات در خانواده بماند و به بیرون درز پیدا نکند، البته منظور من بحث شخصی نیست بلکه حمایت از باشگاه و منافع پرسپولیس است.

این روزها خیلی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند حمید درخشان باید از سرمربیگری سرخپوشان استعفا بدهد.

هر تغییر و تحولی زمان خاص خودش را دارد و اگر از زمانش بگذرد دیگر تأثیر مثبت نخواهد داشت. تغییر کادر فنی حق طبیعی هر مدیری است اما الان زمان مناسبی برای این کار نیست. پرسپولیس واقعاً بد بازی نمی‌کند و اگر بگوییم پرسپولیس بد بازی می‌کند اجحاف کرده‌ایم. در مجموع منافع پرسپولیس نسبت به منافع شخصی هر کسی اولویت دارد.

در ۲،۳ بازی اخیر پرسپولیس شایعه جالبی مطرح شده و می‌گویند ترکیب پرسپولیس را در این چند بازی شما چیده‌اید، این مسئله درست است؟

خواهش می‌کنم وارد این بحث نشوید و سؤالاتی را مطرح کنید که به پرسپولیس کمک کند. همانطور که گفتم اصلاً بحث شخص مطرح نیست و مسئله مهم پرسپولیس است. من به شما قول می‌دهم اگر پرسپولیس راه بیفتد مانند لوکوموتیوی می‌شود که کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

به عنوان سؤال پایانی، برای پست دفاع چپ چه فکری کرده‌اید؟

کارمان کمی سخت است اما نورمحمدی و علی‌عسگر در پست دفاع چپ خوب بودند و بین‌المللی فوتبال بازی کرده‌اند. شاید قسمت این بوده که ما نتوانیم دفاع چپ بخریم و با داشته‌های خودمان در این پست به آسیا برویم، هرچند خود من دوست دارم در تیم‌های ایرانی ستاره‌های ایرانی بدرخشند تا ستاره‌های خارجی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج