۱۸۳۱۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

با اين روش‌ها لكه‌هاي مواد آرايشي و لكه‌هاي طبيعي بدن را از روي لباس‌تان پاك كنيد

وقتي زيبايي لكه ايجاد مي‌كند

در شماره‌هاي پيش از بين بردن لكه‌هايي كه در خانه و در مهماني روي لباس‌تان ايجاد مي‌شود را ياد گرفتيد.

وقتي زيبايي لكه ايجاد مي‌كند

وقتي زيبايي لكه ايجاد مي‌كند

برترین ها: در شماره‌هاي پيش از بين بردن لكه‌هايي كه در خانه و در مهماني روي لباس‌تان ايجاد مي‌شود را ياد گرفتيد. در ادامه با روش‌هاي مختلف پاك كردن لكه‌هاي ديگري آشنا مي‌شويد. بسياري از مواد آرايشي و بهداشتي اگر به لباس برخورد كنند، باعث ايجاد لكه روي آن مي‌شوند و لكه‌هايي كه هميشه به راحتي پاك نمي‌شوند. بدن انسان هم بعضي وقت‌ها مي‌تواند باعث ايجاد لكه روي لباس شود. با اين روش‌ها مي‌توانيد معمول‌ترين لكه‌هايي كه در اين رده‌بندي روي لباس به‌وجود مي‌آيد را پاك كنيد.


رژ لب:

ابتدا لكه را با يك شوينده ملايم مثل صابون بشوييد. اگر رژلب شما ضد‌آب نباشد به راحتي با صابون پاك خواهد شد اما اگر اثر آن باقي ماند، مي‌توانيد براي پاك كردن اثر لكه از پاك‌كننده‌هاي مختلفي استفاده كنيد. جالب‌ترين راه استفاده از اسپري موست. اسپري را روي لكه بپاشيد و بعد از يك ربع آن را با آب و صابون بشوييد مطمئن باشيد اثري از رژ لب باقي نخواهد ماند و همچنين به ياد داشته باشيد لكه رژ لب با الكل هم پاك مي‌شود. شما مي‌توانيد بعد از شست‌وشو با يك قطره‌چكان كمي الكل روي لكه بچكانيد و بعد از مدتي آن را پاك كنيد.


لوسيون:

لوسيون‌هاي مختلف پوست معمولا روي لباس لك مي‌اندازند. براي از بين بردن آن‌ها مي‌توانيد از گليسيرين استفاده كنيد. گليسيرين را روي لكه بچكانيد و بعد از چند دقيقه با آب و مايع ظرف‌شويي بشوييد، لكه پاك خواهد شد. دقت كنيد اين لكه‌ها را هرچه سريع‌تر بشوييد چون راحت‌تر پاك خواهند شد. براي شست‌وشوي آن‌ها بهتر است از آب سرد استفاده كنيد.


عرق:

معمولا زير بغل لباس‌ها، به‌خصوص لباس‌هايي كه در لايه‌هاي زيري مي‌پوشيد بعد از مدتي لك مي‌شوند. براي پاك كردن اين لكه از وايتكس استفاده نكنيد. چون لباس‌تان را زرد مي‌كند. اگر لباس تيره است، بايد آن را مرتب بشوييد. چون عرق بدن كم‌كم رنگ مشكي را كم‌رنگ مي‌كند. براي از بين بردن لكه عرق از روي لباس روشن مي‌توانيد از آب‌نمك يا سركه استفاده كنيد. آب و سركه را به مقدار مساوي با هم مخلوط كنيد و لباس را 30 دقيقه در آن بگذاريد و بعد به روش معمولي و با آب گرم بشوييد.


ضد‌آفتاب:

ضد‌آفتاب‌ها يا كرم‌پودرهاي رنگي هم مي‌توانند روي لباس شما لك بيندازند. اين لكه را هم مي‌توانيد با گليسيرين و مايع ظرف‌شويي پاك كنيد. تفاوت پاك كردن اين لكه‌ها با لكه لوسيون آن است كه بهتر است آبي كه لباس را با آن مي‌شوييد را تا جايي كه مي‌توانيد گرم كنيد. چربي موجود در اين كرم‌ها با آب گرم بهتر پاك مي‌شود.


خون:

آب سرد، راز پاك كردن لكه خون است. اگر فقط چند ساعت بعد از اين‌كه لكه به‌وجود آمد آن را بشوييد به تنهايي با آب سرد پاك مي‌شود. در مرحله بعد بايد از صابون استفاده كنيد. لكه‌هاي تازه را مي‌توانيد با آب و كمي صابون، به راحتي پاك كنيد اما پاك كردن لكه خون، وقتي كهنه باشد كمي دردسرساز مي‌شود. براي از بين بردن اين‌جور لكه‌ها پارچه را با آب سرد خيس كنيد يا يك تكه يخ روي آن بماليد. مي‌توانيد كمي صابون را روي لكه بماليد و بعد از يك ساعت آن را بشوييد. اگر لكه پاك نشد، از سفيد‌كننده رقيق يا كمي سركه و آب براي از بين بردن كامل آن استفاده كنيد. محلول را روي لكه بچكانيد و بعد از يك ساعت آن را با آب سرد و صابون بشوييد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج