۱۸۳۶۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نورمحمدی: برای پیروز شدن بازی می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی فردا مقابل بنیاد‌کار داریم اما ما به دنبال پیروزی هستیم و برای مساوی به میدان نمی‌رویم.

خبرگزاری فارس: رضا نورمحمدی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل بنیاد‌کار ازبکستان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

شرایط پرسپولیس قبل از بازی با بنیاد‌کار را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه با حمایت هواداران و حضور پیشکسوتان توانستیم قدم اول را مقابل لخویا خوب برداریم و با آمدن مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و ادموند بزیک بازیکنان تیم بخصوص بازیکنان جوان انگیزه مضاعفی گرفتند البته شرایط پرسپولیس در لیگ برتر برای ما باعث به وجود آمدن انگیزه بیشتری شد تا در لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه بیشتری وارد زمین شویم و خدا را شکر که توانستیم با یک بازی خوب و حساب‌شده در روز اول مسابقات در بین تیم‌های ایرانی بهترین نتیجه را بگیریم.

قبول داری که با بازی خوب مقابل لخویا انتظارات هواداران‌تان از پرسپولیس بیشتر شده است؟

خودمان هم متوجه هستیم که انتظارات از ما بیشتر شده و حتی در همین مدت مردم در کوچه و خیابان وقتی ما را می‌دیدند این موضوع را به ما می‌گفتند اما ما بازی سختی مقابل بنیاد‌کار در پیش داریم چرا که تیم‌های ازبکستانی همانند تیم‌های روسی فوتبال فیزیکی و قدرتی دارد.

از بنیاد‌کار چقدر شناخت داری؟

این تیم در اولین بازی مقابل النصر در عربستان یک امتیاز گرفته و به آب و هوای سرد کشورشان آشنایی دارم اما این مسائل باعث نمی‌شود که ما در این کشور به مشکل بخوریم چرا که در تهران ما تجربه بازی در هوای سرد را داریم و قطعا فردا هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و ما برای مساوی هم به زمین نمی‌رویم و همه سعی‌مان این است که دست پر به تهران برگردیم.

خط دفاع پرسپولیس فردا چه شرایطی را تجربه خواهد کرد؟

قبول دارم که کار سختی داریم اما ما مقابل لخویا هم روبروی مهاجمان بزرگی بازی کردیم اما با فوتبال تیمی توانستیم قدرت این تیم را خنثی کنیم و برای بازی فردا هم کادر فنی همه نکات لازم را به ما گوشزد کرده و نقاط ضعف و قوت بنیاد‌کار را می‌شناسیم و مطمئن باشید که همه سعی و تلاش‌مان را انجام خواهیم داد اما به دعای هواداران‌مان هم نیازمندیم.

حالا که در آستانه بازی با بنیاد‌کار قرار دارید آیا مشکلات پرسپولیس حل شده است؟

فعلا همه تمرکز ما بر روی بازی فرداست چرا که دیگر اسم پرسپولیس مطرح نیست و نام ایران در میان است و امیدوارم که مشکلات ما حل شود تا با تمرکز بیشتری وارد زمین شویم اما می‌دانید که دیروز تازه لباس‌های جدید‌ به دست‌مان رسیده است و امیدوارم که این شرایط هرچه زودتر بهتر شود.

گویا پرداختی‌هایی هم به بازیکنان انجام شده.

بله پرداختی‌ها به بازیکنان رسیده و دست مسئولان باشگاه درد نکند. البته نژاد‌فلاح هم قول‌هایی به ما داده اما مشکلات بازیکنان با این پرداختی‌ها حل نمی‌شود چرا که همه بازیکنان به نوعی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوارم هرچه زودتر ترتیب اثر‌هایی داده شود تا بازیکنان بدون دغدغه فکر و ذکر خود را بر روی بازی کردن بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج