۱۸۵۱۰۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مد دکوراسیونی سال ۲۰۱۵ چیست؟

همه مدها سال به سال تغییر می کنند تا موجب ایجاد تنوع در زندگی باشند. این مساله در دکوراسیون نیز مصداق دارد. هر سال رنگ و طرح های ویژه ای بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و مردم دوست دارند خودشان را با این مدها، به‌روز کنند.

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟
برترین ها: همه مدها سال به سال تغییر می کنند و گرایشات تازه ای میان مردم باب می شود تا موجب ایجاد تنوع در زندگی باشند. این مساله در دکوراسیون نیز مصداق دارد. هر سال رنگ و طرح های ویژه ای بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و مردم دوست دارند خودشان را با این مدها، به‌روز کنند. اگر دوست دارید بدانید گرایشات دکوراسیون امسال چیست، این مطلب را دنبال کنید.

لاک و الکل - وسایل چوبی براق و جلادار

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

این گرایش در همه بخش‌های خانه از در و دیوار گرفته تا مبلمان قابل اجرا است. پرداخت های درخشنده و متالیک باعث می شوند تا رنگ‌ها زنده تر و بسیار زیباتر دیده شوند. رنگ های براق بسیار سریع تر نیز تمیز می شوند. نورها را منعکس می کنند و همه این ویژگی ها باعث می شود تا جذابیت بیشتری داشته باشند.

وسایل براق و متالیک

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

از اینکه رنگ های براق همانند نقره‌ای یا طلایی را در کنار هم برای دکور بخشی از خانه استفاده کنید، هراسی نداشته باشید. ترکیب رنگ‌های براق باعث می شود تا فضا، عمیق‌تر و حتی گرم‌تر دیده شود. رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم عمق بیشتر به فضا می‌بخشد.

انرژی عاشقانه

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

تصور کنید: لوسترهای شکوهمند، بافت های ظریف و حساس، وسایل آنتیک، رنگ‌های لطیف و تناژهای کمرنگ همه لطافت شاعرانه و عاشقانه‌ای دارند که به زیبایی بیشتر فضا و ایجاد حس رمانس کمک شایانی می‌کنند. اما برای اینکه دکور خیلی زنانه به نظر نرسد، بخش هایی از آن را با رنگ های کاملا متضاد و بولد تزئین کنید. تصویری که برایتان انتخاب کرده ایم، مصداق بارز دکوراسیون عاشقانه است.

ترکیب بافت ها

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

استفاده از وسایل و متریال متفاوت در تزئین و دکور اتاق های خانه باعث می شود تا خانه طراوت بیشتری داشته باشد و حسی از جذابیت و زیبایی را منتقل می کند.

شخصی سازی دکور خانه

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

دکوراسیون خانه هر فردی نشان دهنده سلیقه شخصی اوست. برای اینکه بتوانید سلیقه و گرایشات خود را در فضای خانه نیز نمایش دهید، حتما بخشی از خانه را به سلیقه شخصی خود تزئین کنید. برای این منظور می توانید از تابلوهای هنری، اکسسوری های موردعلاقه یا وسایل آنتیک و ارثی و خانوادگی استفاده کنید.

استفاده بهینه از فضاهای کوچک

مد دکوراسیونی سال 2015 چیست؟

فضاهای شخصی و کوچک همانند فضای روشویی در سرویس های بهداشتی، عموما فضاهای کوچکی هستند که می توان خیلی زیبا آنها را تزئین کرد. با رنگ های غنی که بسیار هم به‌‎چشم‌بیا هستند یا بافت های جالب و زیبا این فضاها را تزئین کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج