۱۸۵۱۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازداشت سارقان مامور نما در اتوبان بسیج

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری دو سارق مامور نما در یک عملیات پلیسی خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری دو سارق مامور نما در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سرگرد منصور حشمتیان اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه دو نفر مرد جوان با موتور سیکلت آپاچی سفید رنگ اقدام به سرقت ساعت و زورگیر از شهروندان می کنند، درحالی‌که لباس ماموران نیروی انتظامی را بر تن دارند، پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تحقیقات ماموران در این رابطه ادامه یافت تا اینکه ساعت ۱۰صبح ۱۳اسفند ماموران این یگان در حین گشت زنی در موقعیت اتوبان بسیج انتهای ده حقی به یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید فاقد پلاک مشکوک شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد تصریح کرد: سرنشینان این موتورسیکلت ملبس به لباس نظامی ناجا بودند که در کنار یک نفر راکب موتور هوندا ایستاده بودند.

سرگرد حشمتیان با اشاره به اینکه هر دوی این افراد فاقد اسم و مشخصات مرسوم روی لباس نظامی خود بودند افزود: هر دوی این افراد درجه استوار دومی را روی بازوی خود نصب کرده بودند و به همراه خود دو دستگاه بی سیم دستی غیر سازمانی و یک عدد دستبند همچنین یک عدد گاز اشک آور در حال اخاذی از راکب موتور هوندا بودند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران از آنجایی‌که مطمئن بودند این متهمان همان سارقان زورگیر مامورنمای تحت تعقیب پلیس پایتخت هستند، بلافاصله در عملیاتی غافلگیرانه پلیسی آنان را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به همراه شاکی به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد خاطر نشان کرد: در انجام بازجویی های فنی مشخص شد که متهمان ساعت۲۱و ۲۰ دقیقه روز دوازدهم اسفند اقدام به سرقت یک محموله لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۱۸میلیون ریال کرده اند که مشخصات اعلامی این دو نفر به هویت های «بهنام» و«سهراب» مطابقت داشت که متهمان به عنوان سارق مامورنما جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج