۱۸۵۱۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رفع مشکل ویزای عمره‌گزاران تا فردا

رئیس سازمان حج و زیارت از پیگیری مشکل کاهش صدور ویزای عمره گزاران خبر داد و گفت: وزیر حج عربستان قول داده که فردا مشکل صدور روادید برطرف شود.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان حج و زیارت از پیگیری مشکل کاهش صدور ویزای عمره گزاران خبر داد و گفت: وزیر حج عربستان قول داده که فردا مشکل صدور روادید برطرف شود.

سعید اوحدی با اشاره به دیدار با وزیر حج عربستان و همچنین دو نفر از معاونان وی افزود: جلسه بسیار خوبی با وزیر حج عربستان داشتیم و همچنین دو مذاکره نیز با معاونان وی برگزار شد که نتایج آن بسیار مثبت بود به طوری که آنها پیگیر چهارنامه ای که ارسال کرده بودیم شده و اطمینان دادند که طی همین هفته و تا روز یکشنبه مشکل کاهش صدور ویزای زائران برطرف شود.

وی تاکید کرد: همچنین در عربستان با شرکت های طرف قرارداد نیز به مذاکره نشسته و مستندات لازم را در خصوص اینکه خسارت لغو پروازهای زائران به عمره برعهده این شرکت ها است ارائه دادیم و پس از آن این شرکت ها با وزارت امور خارجه و حج عربستان مذاکره کرده و متعهد شدند که مشکل را برطرف خواهند کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خالی ماندن هتل ها برای زائرانی که سفر آنها به دلیل عدم صدور ویزا لغو شده بود و همچنین آشپزخانه، حمل و نقل و غیره از جمله خساراتی است که شرکت های طرف قرارداد باید پرداخت کنند.

وی گفت: با توجه به اقدام خوب وزارت خارجه کشورمان در جهت تسهیل ورود کارکنان سفارت عربستان و همچنین کنسولگری عربستان برای صدور ویزا اقداماتی که باید در داخل کشور انجام می شد با همت و تاکید بیشتری برای زائران عمره صورت گرفت به طوری که در روز یکشنبه با مساعدت سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد مشکل برطرف خواهد شد.

اوحدی گفت: پیش بینی می کردیم ۲۰ هزار زائر به دلیل کاهش صدور ویزا سفرشان لغو شود اما طی این مدت فقط چهار هزار و ۶۰۰ زائر عمره از سفر بازماندند که برای این افراد نیز جا به جایی پرواز انجام و به کاروان ها اعلام شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که با کمترین خسارت معنوی برای زائران و همچنین شرکت های طرف قرارداد سعودی مشکل کاهش صدور ویزا و اعزام زائران برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج