۱۸۶۱۶۷
۲۹ نظر
۵۰۰۳
۲۹ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین پیام اوباش به فرمانده جدید ناجا

سردار حسین اشتری کار خود را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی آغاز کرد و ازسوی دیگر، در شیراز اوباش با حمله به علی مطهری، شیشه های خودروی وی را خرد کردند، با گاز فلفل باعث اختلال تنفسی اش شدند، به چشم او آسیب رساندند و عجیب تر این که او را به مدت سه ساعت در کلانتری میدان گل سرخ شیراز محاصره کردند!

خبرگزاری ایرنا: دو رویداد روز گذشته رخ داد که به طرز معنی داری به همدیگر ارتباط دارند: از یک سو، سردار حسین اشتری کار خود را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی آغاز کرد و ازسوی دیگر، در شیراز اوباش با حمله به علی مطهری، شیشه های خودروی وی را خرد کردند، با گاز فلفل باعث اختلال تنفسی اش شدند، به چشم او آسیب رساندند و عجیب تر این که او را به مدت سه ساعت در کلانتری میدان گل سرخ شیراز محاصره کردند!

سایت عصر ایران نوشت: قرار بود این نماینده مجلس، در دانشگاه شیراز سخنرانی کند ولی اوباشی که دقیقاً یادآور شعبان بی مخ و دار و دسته اش هستند، به او حمله کردند، به او و ماشین حامل وی آسیب رساندند و وقتی که راننده اش از دست مهاجمان که با موتور دنبالش بودند به داخل کلانتری پناه برد، مهاجمان به مدت سه ساعت این مقر انتظامی را به محاصره خود در آوردند. در نهایت هم به درخواست استاندار، سخنرانی انجام نشد و مطهری به تهران بازگشت!

*اولین پیام اوباش به فرمانده جدید نیروی انتظامی

این ماجرا در اولین روز فرماندهی سردار اشتری را می توان پیام قدرت نمایی اوباش در برابر پلیس در 'دوران جدید ناجا' دانست.

در واقع ، این اتفاق محکی است برای اقتدار نیروی انتظامی در پاسداشت قانون و امنیت شهروندان و در برابر گروه های قانون شکنی که به صورت باندی اداره می شوند.

این موضوع زمانی جدی تر می شود که به یاد بیاوریم اوباش، وقاحت را به آنجا رسانده اند که نه تنها مانع از سخنرانی قانونی یک نماینده مجلس در یک محیط دانشگاهی می شوند، بلکه به او حمله فیزیکی هم می کنند و در خیابان های شهر نیز با موتور به تعقیبش می پردازند و سرانجام کار را به جایی می رسانند که کلانتری را هم به محاصره خود در می آورند!

اولین سؤالی که به ذهن هر انسانی می رسد این است که در تمام این مدت، پلیس شیراز چه می کرده است؟ مگر پلیس وظیفه ای جز حفاظت و حراست از امنیت شهروندان دارد و مگر جز این است که باید با اخلالگران امنیت و برهم زنندگان برنامه های قانونی برخورد کند؟

و اساساً وقتی اوباش موتورسوار در خیابان ها به دنبال خودروی علی مطهری بودند، پلیس دقیقاً در آن زمان چه می کرده است؟ و سرانجام این که بر سر پلیس شیراز چه آمده است که یک عده اوباش توانسته اند کلانتری که مظهر اقتدار پلیس در شهرهاست را به محاصره خود در آورند؟!

سردار فرماندهی ناجا ، در برابر آزمونی جدی قرار گرفته است که نه چندان سخت ، اما بسیار مهم و معنی دار است: این که آیا سردار رسیدگی جدی به وقایع شرم آور شیراز را در دستور کار خود قرار خواهد داد؟

آیا پلیس شیراز در برابر آنچه رخ داده به فرماندهی ارشد ناجا و مردم ایران پاسخگو خواهد بود؟

آیا اوباشی که در روز روشن ، نماینده مردم را کتک زده اند ، ماشین اش را خرد کرده اند، از ابزار غیرقانونی مانند گاز فلفل استفاده کرده اند، برنامه قانونی را به هم زده اند، در خیابان ها تظاهر به قدرت کرده اند ، مقر پلیس را محاصره کرده اند و ... شناسایی، دستگیر ، بازجویی و تحویل دستگاه قضایی خواهند شد؟

نمی شود که یک عده اوباش ، هر چه خواستند بکنند و پلیس هم دست روی دست بگذارد! این انتظار مردم ایران از فرمانده جدید پلیس ایران است که با اقدام قاطع و قانونی در همین ابتدای فرماندهی اش در برابر اوباش، به پیامی که آنها دیروز به پلیس دادند، پاسخ جدی دهد و به آنها بفهماند که دوران توحش ، قانون شکنی ، کتک زدن مردم ، برهم زدن برنامه های قانونی و عربده کشی های خیابانی به پایان رسیده است.

اگر سردار چنین کند، دو دستاورد بسیار ارزشمند خواهد داشت، اول این که بسیاری از حوادث مشابه در آینده رخ نخواهد داد و پلیس و مردم به زحمت نخواهند افتاد و دوم این که اعتبار پلیس که متأسفانه به دلیل وقایع متعدد سال های اخیر آسیب دیده، ترمیم خواهد شد.

امید که دوران فرماندهی سردار اشتری، نه فقط دوران امنیت برای مردم که دوران احیای جایگاه پلیس در ایران نیز باشد.

این گوی و این میدان و این اولین آزمون... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      واقعا جان کلام ادا شد و نه تنها فرمانده جدید بلکه همه دستگاههای اجرایی مرتبط بایستی جلوی اینگونه بی قانونیها و وحشییگریها با یستند که اگر اقدامی صورت نگیرد قطعا دامنه وسیعتری پیدا خواهد کرد

    • حسین

      روزنامه های اصول گرا چند روز پیش چقد علیه اصلاح طلبان جو سازی کردند که یه جانباز معترض را پلیس از گردهمایی بیرون برده حالا برادران قاچاقچی با سنگ و گاز فلفل به نماینده ملت حمله میکنند و آب از آب تکون نمیخوره.
      آقای روحانی اگه با این افراد برخورد نکنه من که دیگه بهش رای نمیدم

    • arash

      مطلب فوق بسیار زیبا بود ولی چند اشکال داردکه ذیلا برای روشن شدن نویسنده محترم عرض میکنم:اولاداشتن اسپری فلفل در دست برادران اوباش کاملا قانونیست.دوما پلیس نهایت اقتدارش را برای رویاروئی با بد حجابها ودیش های ماهواره بکارمیبرد .سوما پرسیدهاید که ان زمان پلیس چکارمیکرده؟خب معلومه داشتن دعامیکردند که برادران بداخل کلانتری هجوم نیاورندوامنیت خودشان را بخطرنیاندازند.سوما گفته اید نمیشود اوباش هرکاری خواستند بکنند وپلیس دست روی دست بگذارد.اشتباه شما اینجاست که ازکجا دانستید که پلیس دست روی دست گذاشته ؟شاید دستشان جای دیگری ،مثل روی پایشان یا درجیبشان بوده.گیرم که برفرض محال پلیس تعدادی از این برادران اوباش رادستگیر کرد حاصلش چیست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :D دمت گرم

      • بدون نام

        دمت گرم..
        واقعا باید یه بازنگری جدی تو نیروی انتظامی بشه..
        چون فکر میکنن وظیفشون فقط گیر دادن به دختر و پسراست و اینکه چه نسبتی با هم دارند(اخه مگه تو ثبت احوالی)
        و دیش ماهوارهههههههههههههههههههه

      • ناشناس

        آقای محترم فکر کردی که اسپری فلفل کمیابه الان تو بازار فت وفراونه تازه از اون فلفل های تندش اگه هرچه خواستی آدرس بده برات بفرستم اسپری فلفل با گوجه واقعا حال میده .

    • حسین

      برترین عزیز امیدواریم همیشه مانند این جریان دلت به حال دوران توحش . قانون شکنی وکتک زدن مردم و اوباش .اوباش راه انداختن بسوزد . به قول از معروف ببری مال مسلمانی وچو مالت ببرند بانک وفریاد بر آری که مسلمانی نیست !!!!!!!!!

    • بدون نام

      اینها همان اسید پاشان خود جوشند

    • نوید

      از نیروی انتظامی واقعاً انتظار داریم همانگونه که نهایت اقتدارش را برای برخورد با بد حجابها و دیش های ماهواره گذاشتند با این اراذل و اوباش نیز با اقتدار کامل برخورد نماید.....الکی مثلا من دلواپسم

    • بدون نام

      آقای مطهری نزد مردم محبوتر می شود

      پاسخ ها

      • مهدی

        ولی چه فایده ، در حمایت از اوباشان ، صلاحیت مطهری را رد خواهند کرد!!

    • سميرا

      پليس شيرازه ديگه حتما داشته استراحت ميكرده .

    • کوروش

      من این اقدامات را نمیخواهم توجیع یا تایید کنم اما کارهای غیر قانونی وبعظا خود سرانه نیروهای انتظامی باعث چنین اقدامات خشونت باری را برای مردم به ارمغان میاورد نمونه بارز آن توقیف خودسرانه موتورسواران(حتی بدون خلاف و تکمیل مدارک)فقط بدلیل اینکه رییسی عوض شده یا بیلان کار افسری کم کاری دارد یا بودجه ای مقری کم آمده و یا فلان فامیل یکی از عزیزان پارکینک دار داره از بیکار مگس میکشه و غیره.. این مصداق خودسرانه ای بعضی از مقرهای انتظامی بدون هیچ حکم قضایی را بارها مردم تجربه کرداند .پس جای تعجبی برای اقدامات اینچنینی از یک مشت ارازل واوباش را نباید دور از ذهن داشت .همین اقدامات خود سرانه نیروهای باصلا قانونی ؟ به این دسته از افراد جسارت اینگونه اقدامات را میدهند

    • زیبا

      اهانت به فرزند شهیدمطهری ....جرمش چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی هست توضیح بده ؟

      پاسخ ها

      • امین

        گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟!

      • ناشناس

        آفرین آقا امین .

      • زیبا

        اقا امین موضوع فاضل بودن پدر نیست ..موضوع منم منم کردن دولت ماست که این سالها همه اش دارن خانواده معظم شهدا خانواده بزرگوار شهدا رو مرتب عنوان میکنند و پز میدهند پس این شعارهای توخالی که راجع به خانواده شهدا میدهند رسما پـــــــــــــشـــــــــــــــــــــمه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام جالبتر اینکه اینها اوباش هستند خدایش اینها که داخل کلانتری بودند از کجا تشخیص دادند اوباش هستند بیچاره اوباشها حکایت خروسند هم در عزا هم در عروسی ذبح میشوند

      پاسخ ها

      • nimool

        خیلی جالب بود متنت.... ولی اوباش یک اصطلاحه به شخص یا افرادی گفته میشه که امنیت جامعه رو از بین میبرن مثل همین افرادی که حمله کردن

    • بدون نام

      شایداینهاهمان اوباش مقدس نماباشندکه بااسیدبه مسلمانان حمله کردند

    • دلاور

      واقعا شرم داره

    • said

      صد رحمت به داعش

      پاسخ ها

      • farzam

        داعش به تورت نخورده که صد رحمت میفرستی بیچاره. فقط میخواستی نظر بدی..

      • ناشناس

        خدا ایشالا داعشو قسمتت بکنه ببخشید نکنه !!

    • یولا

      اوباش اوباش هم نبودند...یه خورده خودتی از اوباش بودن کیه که ندونه از چه زمانی اینا قدرت گرفتند و ملت رو ول نمیکنن.

    • امیر

      یه شیرازی نیست نظر بده ببینیم چی شده؟

    • علی

      عاقلان دانند

    • بدون نام

      از سردار سلیمانی خواهانیم حالا که ارتش عراق یادگرفته ِبیایند داخل کشور واین اوباش را محاصره کنند.

    • فرامرز

      این روزها همه جناح ها و جریانات دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند . اگر یکی توی خانه اش موقع رفتن به حمام زمین بخورد می گویند جناح مقابل تو خانه اش صابون گذاشته بود . ای کاش بجای این کارها خدا را در نظر داشتند و به حال مردم بیچاره رحم می کردند و کاری برای این ملت صبور می کردند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج