۱۸۶۸۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

موج جدید بارش برف و باران در کشور

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در کشور از فردا خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی سبب خواهد شد تا نوار غربی و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش‌های پراکنده باشند.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی در کشور از فردا خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی سبب خواهد شد تا نوار غربی و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی شاهد بارش‌های پراکنده باشند.

فاطمه گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده در کشور اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها سازمان هواشناسی، امروز بارش‌ها در شرق و جنوب شرق شاهد کاهش دما گزارش شده است، به طوری که می‌توان گفت بارش باران و برف همراه با وزش باد را در این مناطق شاهد هستیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امروز از شدت بارش‌ها در استان هرمزگان و کرمان کاسته خواهد شد، افزود: در واقع شدت بارش‌ها بیشتر برای سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است، براین اساس به سبب تداوم بارش در این استان تا صبح روز جمعه آب گرفتگی معابر و سیلاب شدن رودخانه‌ها را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این‌که سواحل جنوبی استان سیستان و بلوچستان مواج و طوفانی خواهد بود، تصریح کرد: توصیه می‌شود اقدامات و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خطرات احتمالی صورت گیرد.

گودرزی در ادامه با بیان این مطلب که فردا شاهد عبور موج‌های نسبتا ضعیفی را در کشور خواهیم بود، افزود: این امر سبب خواهد شد تا نوار غربی و مناطقی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز غربی بارش‌های پراکنده را داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور بااشاره به این مطلب که طی دو روز آینده برخی از مناطق شرق و جنوب شرق به‌ویژه برای استان هرمزگان وزش باد نسبتا شدیدی را شاهد خواهیم بود، خاطر نشان کرد: تنگه هرمز ودریای عمان نیز مواج است.

وی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد: آسمان پایتخت کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط در سطح استان غبار محلی راشاهد هستیم. همچنین صبح فردا شاهد غبار صبحگاهی در پایتخت هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج