۱۸۷۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

باخت دوباره دایی به اشتباه داور و ثانیه پایانی

هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه با ۳ دیدار آغاز شد که طی آن سپاهان اصفهان در حالی که از میزبان خود سایپای البرز عقب بود به سختی توانست ۲-۱ از سد این تیم بگذرد.

مشرق: هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز سه شنبه با ۳ دیدار آغاز شد که طی آن سپاهان اصفهان در حالی که از میزبان خود سایپای البرز عقب بود به سختی توانست ۲-۱ از سد این تیم بگذرد.

در این بازی که نیمه اول آن با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید، ابتدا تیم سایپا در دقیقه 57 توسط کریم انصاری‌فردبه گل رسید اما با گل‌های سیدجلال حسینی (69) و مجید ایوبی (80 - گل به خودی) برتری 2 بر یک از آن شاگردان "زلاتکو کرانچار" شد.
این نتیجه درحالی رقم خورد که رضا ناصحی، هافبک تیم سپاهان در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

سپاهان با برتری مقابل سایپا ۵۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر استحکام بخشید و سایپا نیز با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

فرار موقت از پایین جدول

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های شهرداری تبریز و مس سرچشمه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به تساوی یک بر یک رسیدند.
در این بازی ابتدا تیم مس سرچشمه با گلزنی مجتبی محبوب مجاز در دقیقه ۴۱ از میزبان خود پیش افتاد و با گلی که مهدی محمدپور در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند کار دو تیم به تساوی کشیده شد.
بدین ترتیب دو تیم قعرنشین جدول رده بندی به تقسیم امتیاز رضایت دادند تا شهرداری با ۲۷ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کند و مس سرچشمه با ۱۹ امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

باخت دوباره دایی به اشتباه داور و ثانیه پایانی

در آخرین دیدار امروز از ساعت 16 در ورزشگاه تختی آبادان تیمهای نفت و راه آهن به مصاف هم رفتند که در پایان نفت در ثانیه های پایانی موفق شد 2-1 شاگردان علی دایی را شکست دهد.
در این دیدار ابتدا راه آهن توسط مجتبی شیری در دقیقه 9 به گل رسید .در ادامه این نفت آبادان بود که توسط فونیکه سی در دقیقه 23 گل مساوی را به ثمر رساند و سجاد مشکل پور در دقیقه 93 در حالی که 40 ثانیه از 3 دقیقه وقت تلف شده که داور گرفته بود گل دوم نفت را وارد دروازه رودباریان کرد تا شکست دیگری برای راه آهن و علی دایی رقم بخورد.
بازیکنان راه آهن نسبت به گل دوم صنعت نفت معترض بوده و معتقد بودند این گل خطا بوده و مهاجم نفت روی دروازه بان خطا کرده است. آنها پس از پایان بازی به نشانه اعتراض برای داور کف زدند.
صنعت نفت بعد از این پیروزی از 26 بازی با کسب 33 امتیاز در رده نهم قرار گرفت و راه آهن بعد از این شکست با کسب 28 امتیاز از 26 بازی در رده 13 جدول قرار گرفت.


حاشیه های بازی:

*به دلیل نزدیکی تاریخ برگزاری مسابقه با روزهای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تماشاگران بدون پرداخت وجهی وارد ورزشگاه شدند.

*بازیکنان تیم فوتبال راه آهن پیش از بازیکنان صنعت نفت و ۵۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه وارد محوطه چمن شده و گرم کردند.

*حبیب دهقان؛ دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان در این مسابقه با توجه به اشتباه فاحش عباس محمدی در روز مسابقه مقابل ملوان بندرانزلی بار دیگر در ورزشگاه تختی آبادان در چارچوب توری زردپوشان قرار گرفت.

*اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان که اردوی خود را در آبادان سپری می‌کنند با حضور در ورزشگاه، مسابقه دو تیم صنعت نفت و راه آهن را از نزدیک تماشا کردند.

*امید شریفی‌نسب، فونیکه‌سی، سعید حلافی و حبیب دهقان به اتفاق کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز دیدار به استقبال نیمکت‌نشینان راه‌آهن رفتند.

*پیش از آغاز مسابقه، علی دایی؛ سرمربی تیم فوتبال راه آهن از سوی هواداران تیم فوتبال صنعت نفت به شدت تشویق شد.

*علی دایی در پایان مسابقه به میانه میدان رفته و برای دقایقی با داور دیدار صحبت کرد.

*دقیقه ۱۶ حسین کعبی بازیکن خوزستانی راه آهن بی توجه به سوت قطع بازی از سوی داور میدان، توپ را به گردش درآورد که این حرکت وی به مزاق دروازبان نفت خوش نیامد و وی با هل دادن کعبی باعث به زمین خوردن وی شد. این حرکت کعبی باعث شد در طول بازی هر وقت این بازیکن صاحب توپ شود، هواداران نفت علیه اش شعار دهند.

سایر بازیهای این هفته طبق برنامه به صورت زیر است:

چهارشنبه - ۲۶/۱۱/۹۰

* صبای قم - پرسپولیس، ساعت 14:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* داماش گیلان - شاهین بوشهر، ساعت 15:30، ورزشگاه عضدی رشت
* فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* مس کرمان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه باهنر کرمان
* نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه دستگردی تهران

چهارشنبه - ۹۱/۰۱/۰۹

* استقلال - ملوان بندرانزلی، ساعت 17، ورزشگاه آزادی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج