۱۸۷۷۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دانشگاه علوم پزشکی در ورامین

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه زمینه راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ورامین فراهم شده است، گفت: از مهر ماه سال آینده این واحد دانشگاهی پس از تجهیز، نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.

خبرگزاری فارس: محسن خوانساری بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: شهرستان ورامین در طول سال جاری توانسته با وجود کمبودها و مشکلات پیش رو، گام‌های موثری را در توسعه همه جانبه برداشته و زمینه برخورداری مردم از مواهب نظام را فراهم کند.

وی گفت: حضور وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و بهداشت و 18 نفر از معاونان رئیس جمهور و مسئولان کشوری سبب شده تا بسیاری از مشکلات شهرستان برطرف و موانع توسعه همه جانبه ورامین برداشته شود.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: امروز به واسطه حضور مسئولان در شهرستان ورامین زمینه راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ورامین فراهم شده و از مهر ماه سال آینده این واحد دانشگاهی پس از تجهیز نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.

خوانساری گفت: تجهیز بیمارستان‌های شهرستان، تبدیل لکه صنعتی خیرآباد به شهرک صنعتی، توسعه صنایع دستی و ساماندهی وضعیت قالی بافی شهرستان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و به سازی جاده های بین شهری و روستایی از جمله اقدامات موثری بوده که در طول سال جاری در ورامین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تمام هدف دولت، خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است، مردم شهرستان ورامین پیشگامان انقلاب اسلامی هستند و باید حق آنان با خدمت رسانی صحیح به درستی ادا شود.

نماینده دولت در شهرستان ورامین عنوان کرد: مجموعه فرمانداری و مسئولان ادارات شهرستان ورامین در طول سال جاری با حضور مستمر میان مردم تلاش کرده‌اند تا مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن رفع و زمینه رضایت‌مندی آنان به‌ویژه روستائیان را فراهم کنند.

وی افزود: طرح بازدید دوره‌ای از روستاهای و صاحبان صنایع شهرستان ورامین از جمله برنامه‌های مسئولان شهرستان ورامین است که توانسته مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی را برطرف نموده و آنان را در ایجاد اشتغال پایدار یاری کند.

خوانساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جهانی گفت: امروز به برکت خون شهیدان و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت در جهان قرار گرفته است و تمام معادلات جهانی به واسطه اقدامات ایران طراحی و اجرا می شود.

وی در ادام خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در موقعیت حساس و خطیری قرار دارد، روند مذاکرات هسته‌ای به گونه‌ای است که فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی که مورد تأئید مقام معظم رهبری و مردم قرار دارند، با اقتدار با کشورهای ۱+۵ مذاکره کرده و از حق مردم ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ملت ایران از مرز‌های داخلی کشور عبور کرده و توانسته زمینه آزادی کشورهایی نظیر سوریه و عراق را از چنگال استکبار جهانی فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: امروز پیش‌بینی امام راحل در فروپاشی آمریکا در حال تحقق است، امروز شاهدیم که پرچم آمریکا در خود کشور آمریکا و کشورهای اروپایی به عنوان نماد استکبار سوزانده می شود و این نشان از افول روز افزون کشوری دارد که روزگاری نه چندان دور اگر اراده می‌کرد، حکومت کشورها را ساقط می‌کرد.

خوانساری با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال آینده کشور گفت: سال آینده ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افراد و گروه‌های سیاسی باید با پرهیز از ایجاد تنش‌های سیاسی و انتخاباتی و نیز جلوگیری از ایجاد تفرقه میان مردم، زمینه برگزاری با شکوه این رخداد مهم سیاسی در کشور را فراهم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج