۱۸۷۷۸
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

قتل اشتباهی جوان ۲۶ ساله به خاطر توهم!

می خواستم از فردی که برادر کوچک ترم را مورد آزار قرار داده بود انتقام بگیرم اما چون موتورسوار صورتش را با شال گردن پوشانده بود اشتباه کردم و او رابه جای فرد دیگری کشتم!

خراسان: جوان افغانی معروف به «قاسم لخه»، که موتورسواری را با ضربات چاقو در زمین های کشاورزی منطقه گلشهر مشهد کشته بود عصر روز گذشته چگونگی ارتکاب جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی تشریح کرد.

دقایق اولیه بامداد دوم بهمن ماه جاری کارکنان بیمارستان امام سجاد(ع) در تماس با ماموران انتظامی از مرگ جوان ۲۶ ساله ای که با ضربه چاقو مجروح شده بود خبر دادند.

ماموران اورژانس که جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کرده بودند محل وقوع این حادثه را زمین های کشاورزی بین روستای کریم آباد و مستضعفین اعلام کردند. بنابراین قاضی ویژه قتل عمد پس از انجام تحقیقات مقدماتی در بیمارستان به محل حادثه رفت.

آثار خون و ردپاهای روی برف بیانگر آن بود که درگیری در نزدیکی آلونکی در همان منطقه رخ داده است.

هنوز ساعتی از ماجرا نگذشته بود که ماموران با ردیابی چند شماره تلفن موفق شدند جوان افغانی معروف به «قاسم لخه» را شناسایی کنند.

متهم ۲۸ ساله در اولین جلسه بازپرسی درباره انگیزه ارتکاب جنایت به مقام قضایی گفت: می خواستم از فردی که برادر کوچک ترم را مورد آزار قرار داده بود انتقام بگیرم اما چون موتورسوار صورتش را با شال گردن پوشانده بود اشتباه کردم و او رابه جای فرد دیگری کشتم!

«قاسم لخه» که روز گذشته برای بازسازی صحنه قتل به محل ارتکاب جرم منتقل شده بود گفت: آن شب من برای استعمال موادمخدر از جاده خاکی به داخل آلونکی که در زمین های کشاورزی قرار داشت می رفتم. از دور موتورسواری را دیدم که ۲ نفر دیگر هم ترک نشین آن بودند.

من همیشه یک چاقو برای دفاع همراهم داشتم که با دیدن موتورسواران چاقو را به دست گرفتم وقتی موتور که راکب آن صورتش را با شال گردن پوشانده بود مقابل من توقف کرد من چاقو را بالا گرفتم موتورسواران با دیدن چاقو ترسیدند که در این لحظه راکب موتورسیکلت گفت: «من نبودم!» وقتی او این جمله را بر زبان راند من در تخیلات ذهنی خودم یک داستان ساختم.

من شیشه مصرف می کردم و به همین دلیل دچار توهم می شدم در میان همین توهمات داستان دروغین و بی اساس را عنوان کردم که فردی برادر کوچک ترم را مورد آزار قرار داده است.

متهم به قتل در ادامه اعترافات خود مقابل دوربین قوه قضاییه اظهار داشت: وقتی موتورسواران حالت عصبانی مرا دیدند ۲ نفر از آن ها فرار کردند اما من ضربه چاقو را از پشت سر بر بدن راکب موتورسیکلت فرود آوردم و در حالی که او غرق در خون شده بود از محل گریختم که پس از آن دوستان موتورسوار دوباره به محل بازگشتند و با اورژانس تماس گرفته بودند.

وی ادامه داد: برادر کوچک ترم در تهران است و فردی را هم که در تخیلاتم دنبال او می گشتم چندین سال است که در زندان به سر می برد و ادعایم درباره انگیزه ارتکاب این جنایت دروغ بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی

      شد ما صفحه حوادثو بخونیم و یه خبر از جنایت افغانیا توش نباشه

    • محمدعلی

      البته ، نتیجه ی دور بودن از دستورات اسلام و نداشتن ایمان و غرق شدن در دنیای خانمانسوز اعتیاد همین است. تنها قاطعیت در اجرای قانون و گسترش ایمان و باور اسلامی در جامعه میتواند کار ساز باشد.

      پاسخ ها

      • هستی

        آقا محمد علی شما کلاست خیلی بالاتر از بچه های مجله است حرفای قامبه سلمبه لازم نیست بزنی راحت باش

    • محمدعلی

      نمیدانم خانم یا آقای هستی، سلام از اینکه به کلمات آ نچنانی حقیر توجه فرموده اید ممنونم ، اصلاح و هدایت جامعه افکار مثبت نگری همه را میطلبد وکاری هم به کلاس بالا و پائین ندارد.(تو کز محنت دیگران بی غمی، نشاید که نامت نهند آدمی)

    • meshki push

      دیگه حالم بهم میخوره از هرچی حوادث که شروع همه اینا موادمخدر هست

    • بدون نام

      بازهم افغانی ، بازهم اعتیاد، بازهم جنایت، این جریانات تاکی میخواد ادامه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟

    • peyman

      آری بازهم افقانی،بازهم اعتیاد،بازهم جنایت وبازهم مشهد جدا تا کی

      (ازشما هم که در 50%مواقع منو سانسور میکنید ممنون)

    • hiva

      آقای محمدعلی بلی .. بسی با نظر جناب عالی موافقم فقط از اینجانب استدعا دارم که یه کم خودمونی تر نظر بدی آآآآآخیش فکم درد گرفت!ولی شعرو خوب اومدی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج