۱۸۷۸۱
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

حامد حدادی محبوب ترین بازیکن ممفیس

اگر "حامد حدادی" در یکی از تیم های کالیفرنیا یا حتی تورنتو به خدمت گرفته شده بود، جامعه ایرانی برای او پشتوانه ای قوی می شد. اما با این حال، حامد می داند که چگونه خودش را در دل طرفداران تیم جا کند.

حامد حدادی محبوب ترین بازیکن ممفیس

تماشا : اگر "حامد حدادی" در یکی از تیم های کالیفرنیا یا حتی تورنتو به خدمت گرفته شده بود، جامعه ایرانی برای او پشتوانه ای قوی می شد. اما با این حال، حامد می داند که چگونه خودش را در دل طرفداران تیم جا کند

روزی که خبر آمد حامد حدادی، اولین بازیکن ایرانی توسط یکی از تیم های NBA استخدام شده است در پوست خود نمی گنجیدم، اما وقتی شنیدم تیم ممفیس در ایالت تنسی جایی که کمترین ایرانی های مهاجر در آن زندگی می کنند فعالیت دارد، پنچر شدم.

اگر حامد در یکی از تیم های کالیفرنیا یا حتی تورنتو به خدمت گرفته شده بود، جامعه ایرانی برای او پشتوانه ای قوی می شد. اما با این کم شانسی، حامد می داند که چگونه خودش را در دل طرفداران تیم جا کند.

حامد حدادی محبوب ترین بازیکن ممفیس

وقتی حامد حدادی، که پس از فراز و نشیب های فراوان و از دست دادن شانزده بازی اول فصل، اولین شوت خود را در فصل ۲۰۱۲ به ثمر رساند، سالن «فداکس فورم» در ممفیس غرق در شادی شد. نیمکت تیم ممفیس گریزلیز، که در این لحظه بازیکنان اصلی تیم روی آن نشسته بودند، هم منفجر شد.

حامد در هیچ فصلی بازیکن اصلی این تیم نبوده و در لحظاتی که او شوتش را به ثمر رساند تیم ممفیس ده ها امتیاز از تیم حریف جلو بود. پس این شادی برای چه بود؟ اگرچه حامد بازیکن اصلی و مهره اصلی تیمش نیست، اما اخلاقی دارد که او را به دوست داشتنی ترین بازیکن تیم برای هم تیمی هایش و طرفداران تیم ممفیس تبدیل کرده است. چیزی که در هم بازی ها مشخص است، اینکه حامد حتی از روی نیمکت به هم تیمی هایش انرژی می دهد.

در همه بازی ها، هنگام تایم اوت، حامد اولین کسی است که از روی نیمکت بلند می شود تا بازیکنان داخل زمین را تشویق کند. چهره خندان و روحیه شوخ طبعی حامد او را به بازیکن دوست داشتنی ممفیس تبدیل کرده است. در این بازی رقابت چند دقیقه ای حامد حدادی با "دمارکس کازینز" (سانتر ساکرامنتو کینگز) دیدنی بود اما تفاوت شخصیتی این دو بازیکن توجه مرا بیشتر جلب کرده بود.

حامد حدادی محبوب ترین بازیکن ممفیس

دمارکس کازینز که یکی از بداخلاق ترین و گنددماغ ترین بازیکنان NBA است (به تایید همه تیمی هایش) تنها به پشتوانه قابلیت های فنی توانسته است جایگاه ثابتی در تیم برای خودش دست و پا کند. تاثیر این بازیکن در تیمش به حدی است که در دعوای اخیرش با مربی سابق تیم ساکرامنتو، مدیران باشگاه طرف او را گرفتند و مربی را که کاملا بی تقصیر بود اخراج کردند.

این اولین بار نیست که در NBA مدیران اجرایی تیم یک مربی را به خاطر سرشاخ شدن با ستاره تیم اخراج کرده اند. این خود نشان می دهد برای اینکه در NBA کسی باشی و سری در میان سرها در بیاوری تنها اینکه خوش مشرب باشی و همه دوستت داشته باشند، کافی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج