۱۸۸۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هاموند: به توافق با ایران نزدیکتر شده ایم

فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ما به توافق با ایران نزدیک تر شده ایم ، اما هنوز موضوعاتی برای گفتگو وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا: فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس گفت: ما به توافق با ایران نزدیک تر شده ایم ، اما هنوز موضوعاتی برای گفتگو وجود دارد.

هاموند پیش از ورود به نشست با همتایان اروپایی خود در جمع خبرنگاران افزود: در مورد بعضی موضوعات به پیشرفت هایی دست یافته ایم اما در مورد بعضی دیگر هنوز پیشرفت حاصل نشده است.

هاموند با وزرای خارجه آلمان، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار می کند. قرار است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نیز برای دیدار با سه وزیر خارجه اروپایی عضو گروه ۱+۵ و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اروپا در بروکسل امروز عصر به آنان بپیوندد .

گروه مذاکره کننده ایرانی روز گذشته برای ادامه مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ راهی لوزان سوئیس شد. ظریف و جان کری امروز صبح مذاکرات برای دستیابی به راه حل اختلافات باقی مانده را در لوزان سوئیس آغاز کردند.

این مذاکرات با حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا آغاز شد. سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه، بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی و وندی شرمن معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا نیز در این مذاکرات حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج