۱۸۸۱۲۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مرور همشهری داستان ویژه نوروز ۹۴

همشهری داستان ویژه نوروز فقط یک مجله ی خواندنی و دیدنی نیست بلکه همراه این شماره سی دی پیوست شده که شامل بعضی از داستان ها و روایت هایی است که در این شماره از مجله به چاپ رسیده است

مرور همشهری داستان ویژه نوروز 94

برترین ها - محمودرضا حائری: همشهری داستان ویژه نوروز فقط یک مجله ی خواندنی و دیدنی نیست بلکه همراه این شماره سی دی پیوست شده که شامل بعضی از داستان ها و روایت هایی است که در این شماره از مجله به چاپ رسیده است؛ پس این شماره از «داستان» مجله ای است: خواندنی، دیدنی و شنیدنی!

پس از یادداشت سردبیر بخش «درباره زندگی» به چاپ رسیده است. این بخش حاوی روایت هایی است از نویسندگان متفاوت درباره ی سال نو این بخش با روایت قاسم هاشمی نژاد نویسنده و منتقد قدیمی شروع می شود. در این بخش روایت های رضا میرکریمی (فیلمساز) ، علی خدایی (داستان نویس اهل اصفهان)، حبیبه جعفریان و سه نویسنده ی خارجی را خواهید خواند.

مرور همشهری داستان ویژه نوروز 94

در بخش «داستان» ده داستان خواهید خواند که شش تای آن نویسندگانی ایرانی دارند و البته هیچ کدام نام آشنایی در عرصه داستان نویسی نیستند. چهار نویسنده ی خارجی این بخش به ترتیب: آیزاک باشویس سینگر (برنده ی جایزه نوبل ادبیات)، دیو اگزر ، پیتر بیکسل و جو هیل هستند. بیوگرافی مختصری از تمامی نویسندگان این شماره را می توانید در ابتدای مجله در قسمت «با حضور» بخوانید.

روایت های داستانی این شماره به مناسبت دویست و بیستمین سالگرد انتخاب شدن تهران به پایتختی اختصاص داده شده به برشی از سفرنامه های متفاوتی از دوره های تاریخی متفاوت درباره تهران این بخش با افزودن تصویرهای تاریخی از تهران جذابیتی افزون پیدا کرده است.

روایت های مستند این ویژه نامه ی نوروزی به سفر می پردازد. در این بخش می توانید عکس های دیدنی «امین خسروشاهی» از زوج هایی را ببینید که ۵۰ سال است دارند با هم زندگی می کنند.

تم بخش درباره داستان نیز به مناسبت نوروز «سفر» است. در این بخش گفتگو با پل ترو را خواهید خواند درباره ی سفر و سفرنامه نگاری، سپس مقاله ای خواهید خواند از پیکو آیر درباره ی نوشتن در سفر و در آخر گفتگویی با آیزاک باشویس سینگر درباره ی یکی از داستان هایش.

در بخش ویژه بهار «روایت های پوشیدنی» را خواهید خواند. از آنجا که نوروز فصل پوشیدن لباس های نو ست. روایت های گوناگونی از نویسندگان ایرانی و خارجی در این بخش گردآوری شده از نویسندگان این بخش می توان به جعفر مدرس صادقی و سروش صحت اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این شماره انتشار شانزده هایکو (نوعی شعر کوتاه ژاپنی) از نویسندگان ایرانی و خارجی در لا به لای بخش های مجله با طراحی هایی به سبک ژاپنی و ملهم از هفت سین و نوروز است که به رنگین تر شدن مجله کمک کرده است.

خلاصه آن که اگر فرصت نداشتید و در سفر بودید می توانید سی دی همراه را روی موبایل تان بریزید و در حین سفر به آن گوش دهید. این ویژگی موجب شده تا کمتر بتوانید از زیر داستان خواندن و داستان شنیدن در بروید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از بهترین مجله ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج