۱۹۱۳۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نظر امام جمعه مشهد درباره بیانیه لوزان

امام جمعه مشهد با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات ژنو اظهار کرد: دشمنان در جریان مذاکرات فراز و نشیب‌هایی ایجاد کردند و حرکاتی شیطانی از طریق جریان تبلیغاتی رسانه‌ها انجام دادند تا ما را در سنگر سیاسی شکست دهند.

ایسنا: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: ما از عزیزانی که تعطیلات و ایام عید خود را در کاری پرخوف و خطر گذراندند تشکر می‌کنیم. مقاومت تیم مذاکره کننده ما بود که باعث شد علی‌رغم دشمنی‌ها بیانیه مطبوعاتی در جریان مذاکرات صادر شود. با این وجود وزیر دفاع آمریکا باز هم تهدیدات خود را ادامه می‌دهد. دشمن می‌خواهد از مذاکره به عنوان ابزار دشمنی خود استفاده کند و در واقع با پنبه سر ببرد، اما دشمنان باید بدانند که این مسأله امکان‌پذیر نیست چرا که رهبری آگاه هدایت این ملت را برعهده گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تجاوز دولت عربستان به یمن، تصریح کرد: مردمی که در یمن هستند به جرم این‌که قصد دارند سرنوشت خویش را خودشان تعیین کنند مورد مجازات قرار گرفته‌اند. امروز ملت واحده مصداق پیدا کرده است. خادم‌الحرمین کنار نتانیاهو می‌ایستد و این دولت عربستان همان دولت اسرائیل است.

علم‌الهدی تأکید کرد: همه مسلمانان چشمشان به نظام اسلامی ما است و به همین جهت بود که مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی را به عنوان شعار امسال برگزیدند. شعار امسال تنها یک شعار صنفی است. همدلی و همزبانی یک تکلیف است که مقام معظم رهبری آن را برای ملت و دولت تعیین کرده است.

امام جمعه مشهد، اظهار کرد: در خصوص شعار سال نکات زیادی وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین آنها وضعیت خاص ام‌القرای اسلام یعنی جمهوری اسلامی است. مسلمانانی که در شعاع انقلاب اسلامی بیدار شدند راه این نهضت را ادامه دادند. آنها چشم توقعشان به ماست و به نظام اسلامی تکیه دارند که باید ما در عرصه‌های راهبردی و کمک برای تامین امکانات از این مردم حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز تنها سنگ مقابل راه دشمن، جمهوری اسلامی است و به همین دلیل درصدد براندازی آن است. آمریکا می‌داند که اگر این سنگ را بردارد معارضی برای جهان‌خواری‌های خود پیدا نخواهد کرد.

علم‌الهدی در خصوص همدلی و همزبانی ملت و دولت بیان کرد: همدلی و همزبانی یک سکه دورو است و مردم و دولت در آن مشترک هستند. اگر دولت به آرمان‌های انقلابی مردم توجهی نداشته باشد این همدلی اثر معکوس خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: ایشان نظام اسلامی را بر چهار پایه اقامه نماز و برپایی بندگی و توجه به قشر آسیب‌پذیر و همچنین اهدای زکات استوار دانستند و علاوه بر این امر به معروف و نهی از منکر را نیز به عنوان یکی از اصول نظام اسلامی برشمردند. در حقیقت طرفین شعار امسال باید توجه داشته باشند که با توجه به این اصول، با یکدیگر همدل و همزبان باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج