۱۹۲۲۹۱
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آزارجنسی دو نوجوان ایرانی در عربستان؟!

رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر درج شده در یک سایت خبری مبنی بر تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را تکذیب کرد.

دکتر سید علی مرعشی گفت: ظهر امروز خبری از قول اینجانب در یک سایت خبری درج شده به این مضمون که: «علی مرعشی در رابطه با تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان اظهار کرد: ستاد حج و زیارت شکایتی را در این رابطه مطرح کرده ولی ما به این مسئله ورود نیافته‌ایم.» که این خبر صحت ندارد.

این مقام مسئول از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست: ضمن رعایت اخلاق حرفه ای در خصوص انتقال چنین مسائل حساسی از قول مسئولان توجه بیشتری به عمل آورند.

در همین رابطه یک منبع آگاه نیز به خبرنگار مهر گفت: خبری که در مورد تجاوز به دو نوجوان ایرانی توسط دو مامور عربستان منتشر شده صحت ندارد و موضوع تجاوز مطرح نبوده بلکه برخورد بی ادبانه با این دو نوجوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه و کنسولگری ایران در عربستان پیگیریهای لازم را انجام داده اند ، گفت: دو مامور خاطی بازداشت شده اند و کاردار عربستان نیز احضار شده است و این موضوع در حال پیگیری از سوی مسئولان مربوطه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      حاشا به غیرتمان.

    • بدون نام

      آقا مبارکه!!!!
      اینم از ملاحظه کردن سعودی ها و دادن دست اخوت با آنها این هم نتیجش مبارکه!!!

    • بدون نام

      خوب کاری میکنن ، اونجا چه غلطی میکنن ، این لاشخورها با پول همین حجاج ها به نان و نوایی رسیدن

      پاسخ ها

      • سلی

        خوب اومدی دمت گرم

    • م ج

      از دیشب که این موضوع رو دیدم ریختم به هم حتی اگه جنگ به راه بیفته سر این موضوع والله نمیشه بهش خورده گرفت ...
      فقط کافیه خودتونو جای این خانواده بزارید همین

    • مهدى

      حَجَّكُمْ مَقْبوُلْ حاجى. واى برما،همينو كم داشتيم، اهانت به حجاج ايرانى كم بود؟ تجاوز به زوار خانهء خدا هم اضافه شد....
      حدود سه ساله كه فيش ثبت نامى بنده در اولويت قرار گرفته تا مشرف بشم، اما به خدا سوگند خوردم تا زمانيكه اعراب سعودى به ايرانى ها توهين ميكنن،پامو به خاك عربستان نزارم(رفتم فيش رو پس دادم و پولمو گرفتم)، از همهء ايرانيها عاجزانه خواهش ميكنم فقط دوسال عربستان رو تحريم كنيد و مكه نريد، بخدا به التماس كردن ايرانى ها ميفتن. اگر نشد به ايميل من هرچى ميخوايد ناسزا بگيد،من از خودم شروع كردم و عربستان رو تحريم كردم.ايكاش مسئولين سازمان حج دوسال پروازهاى زيارتى به عربستان رو لغو ميكردن تا اين وهابيهاى بدذات ادب بشن،... جالبه بدونيد كه طبق آمار ايرانيها بيشترين خريد(اجناس بنجل چينى) رو از بازارهاى عربستان دارن.
      اگر روح خداوندى دميده در روان آدمو حواست، پس اى مردم خدا اينجاست،خدا در قلب انسانهاست، خدا در خويشتن پيداست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود به شرفت بنده بارها نوشتم پخش نشد هر کس در این موقعیت به عربستان سفر کنه پول گلوله های و کشتا ر بی گناهان ایرانی ، عراقی، لبنانی ، فلسطینی، عراقی ، افغانستانی و سایر را فراهم نموده است حال خود دانید ، خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است آنقدر کار خیر و حج اکبر در نزدیکی ما زیاد است کافی است چشم بصیرت داشته باشید شما جلوی باد را نمی توانید بگیرید ولی باد بانها را می توانید تنظیم نماید ، کار و مسکن وازدواج جوانان ، کمک به ایتام ، مستمندان و نیازمندان و اطرافیان

    • ناشناس

      این حرفی که شما میزنید پاک کردن صورت مسئله است

    • بچه شیعه

      انا لله و انا الیه راجعون

      ننگ بر غیرت ما که فرزندان این خاک توسط دشمنان خدا و پیامبر و اهل بیت مورد عمل شیطانی قرار میگیرندو بازهم بازار عمره رفتن داغه داغه!!!!!!!!!!!!!
      الله اکبر الله اکبر
      مرگ بر سعودیهای صهیونیست
      دولت مردان مثلا غیور باید سفرهای عمره را به مدت چند ماه به نشانه اعتراض کنسل کنند.حقش هست که از شنیدن این فاجعه ایرانی مسلمان و غیر مسلمان بمیرن.
      دولت باید به احساسات جریحه دار ملت باشرف ایران پاسخ بده

    • عادل

      آخه شایعه به این بزرگی اگر این شایعه بود که سفر ها به عربستان لغو نمی شدآن وحشی هادستگیر نمیشدند اگر آن نوجوانان فرزند خودشان بودند بازهم این موضوع را شایعه می نامیدند اگر کمی از غیرت ایرانیمان باقی مانده باشد باید این عمل بی پاسخ نماند

    • علی

      حاشا به غیرتمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج