۱۹۲۵۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست استعفای مقام دولتی به خاطر تجاوز

یک عضو شورای شهر در تذکر خود از رئیس سازمان حج و زیارت استعفا دهد زیرا در فرودگاه جده به دو پسر زائر ایرانی توسط دو پلیس عرب تجاوز شده و این سازمان هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

خبرآنلاین: یک عضو شورای شهر در تذکر خود از رئیس سازمان حج و زیارت استعفا دهد زیرا در فرودگاه جده به دو پسر زائر ایرانی توسط دو پلیس عرب تجاوز شده و این سازمان هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

اقبال شاکری در ابتدای تذکر خود، با تبریک فرارسیدن نوروز و ایام ولادت حضرت فاطمه(س) درباره تجاوز دو شرطه عربستانی به دو زائر ایرانی تذکر داد.

این عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز این نهاد با اشاره به تجاوز شنیع دو پلیس عربستان به دو پسر ایرانی در سفر حج تلویحا از رئیس سازمان حج و زیارت خواست استعفا دهد.

اقبال شاکری در این باره گفت: در چه سفری این جنایت صورت گرفت؟ در سفر عمره و در سرزمین وحی و توسط خبیثانی که دستشان از ۳۰ سال پیش، به خون ۵۰۰ زائر خانه خدا در جوار بیت الله الحرام آلوده است، این اقدام خبیثانه صورت گرفت. رژیمی که هم اکنون هم خانواده ها و کودکان را در یمن و جاهای دیگر به خاک و خون می کشد.

او سپس با انتقاد از سکوت سازمان حج و زیارت گفت: اگر جای رئیس کاروان بودم همانجا از غصه دق می دادم. اگر جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم از این بی تدبیری بلافاصله استعفا می دادم.

شاکری در ادامه گفت: هر چند دیشب وزارت خارجه کاردار این حاکمیت خباثت را فراخوانده اند ولی اینقدر این خباثت شنیع است که ما از هر اقدام دولت در این باره قاطعانه حمایت می کنیم. می خواستند برخی از مردم غیرتمند جلوی سفارت عربستان اعتراض کنند که همکاری کردند و امروز رفتند جلوی مجلس اعتراض کردند. امروز در ذهن هیچ بشری نمی گنجد که در کاروان عمره در این سفر معنوی این خسارت جبران ناپذیر به زندگی دو جوان وارد شود.

او از وزارت خارجه و وزارت کشور و سازمان حج و زیارت تقاضا کرد از پیگیری این موضوع کوتاه نیایند تا حکومت عبستان رسما از ملت ایران عذرخواهی کنند. شاکری در پایان گفت: امیدوارم این خسارت عظیم این دو خانواده به نحو مناسبی جبران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • VAHID

      چرا مجلس وارد صحنه نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج