۱۹۲۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افزایش بی‌ سابقه اجاره بها در آستانه نوروز

یکی از مشکلاتی که این روزها به دلیل گرانی اجاره بها بیش از گذشته مستاجران را با نگرانی مواجه کرده است، نبود چارچوب مشخص برای تعیین اجاره بها است.

مهر: یکی از مشکلاتی که این روزها به دلیل گرانی اجاره بها بیش از گذشته مستاجران را با نگرانی مواجه کرده است، نبود چارچوب مشخص برای تعیین اجاره بها است و با وجودی که سازمان تعزیرات با مبنا قرار دادن تعیین قیمت براساس اجاره نامه قبلی قصد داشت تا افزایش افسار گسیخته اجاره بها را کنترل کند اما همچنان مستاجران با مراجعه به بنگاه های مسکن با قیمت های متفاوتی مواجه می شوند.

در واقع برخی از مالکان، بدون ضابطه و حتی بیش از نرخ تورم، اجاره بها را تعیین می کنند و در ماههایی که بازار اجاره رونق بیشتری دارد، قیمتها را بیش از ماههای دیگر تعیین می کنند، این در حالی است که حتی برخی از آپارتمانها شرایط مناسبی هم به نسبت قیمت تعیین شده ندارند.

اجاره بها در برخی از محله های تهران

هم اکنون اجاره بها برای یک واحد ۴۰ متری در جمهوری اسکندری، یک خوابه و طبقه ۴ و عمر ۵ ساله با ۱۰ میلیون رهن و ۳۰۰ هزار تومان، اجاره داده می شود، همچنین برای ۴۰ متری و یک خوابه در خیابان آذربایجان ۲۲ میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده است.

سوئیت ۳۷ متری حوالی دانشگاه شریف زیرهمکف هم با ۱۲ میلیون تومان رهن و ۳۲۰ هزار تومان اجاره داده می شود. یک دستگاه آپارتمان ۵۰ متری در جمالزاده شمالی یک خوابه هم با ۷ میلیون رهن و ۵۵۰ هزار تومان به اجاره گذاشته شده است.

واحدی ۵۰ متری و نوساز در خیابان جیحون مالک اشتر هم ۲۳ میلیون تومان رهن کامل برای واحد خود تعیین کرده است و همین متراژ در خیابان زرگنده، یک خوابه با ۳۵ میلیون رهن کامل اجاره داده می شود.

آپارتمان ۵۰ متری دیگری در بنی هاشم شمالی زیرهمکف هم قیمت ۲۰ میلیون رهن کامل تعیین شده است و برای یکخوابه جنب اکباتان به مساحت ۵۰ متر هم ۵ میلیون رهن و ۷۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج