۱۹۳۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونی: هواداران را در دربی خوشحال می‌کنیم

وین رونی ابراز امیدواری کرد تیمش داربی شهر منچستر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: وین رونی ابراز امیدواری کرد تیمش داربی شهر منچستر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

منچستریونایتد و منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌و دوم لیگ برتر برابر هم به میدان می‌روند. این دیدار تقابل دو تیم سوم و چهارم جدول است که برای ماندن آنها در بین ۴ تیم برتر این فصل لیگ برتر بسیار تعیین کننده خواهد بود.

وین رونی، بازیکن آماده این روزهای منچستریونایتد نسبت به بازی حساس یکشنبه خوش‌بین است. او به شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت:‌ کاری خواهیم کرد هوادارانمان با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند. در بازی رفت شکست خوردیم و می‌دانیم که این داربی برای هواداران چه اهمیتی دارد. تلاش می‌کنیم روحیه آنها را بالا ببریم تا وقتی دوشنبه صبح سر کارهایشان می‌روند خوشحال باشند.

رونی ادامه داد: می‌دانیم که این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و هر دو تیم خواهان کسب ۳ امتیاز هستند. فکر می کنم تساوی در این دیدار بقیه مدعیان را خوشحال خواهد کرد. این دیدار می‌تواند برنده داشته باشد و ما تلاش می کنیم که پیروز این دیدار باشیم.

مهاجم شیاطین سرخ که در مقطعی در پست هافبک برای این تیم به میدان رفت در پایان گفت: کسب ۵ برد پیاپی در لیگ برتر اتفاقی باورنکردنی بود. ما توانستیم لیورپول را در آنفیلد شکست دهیم ولی هنوز خیالمان بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان قطعی نیست. در ادامه نیز بازی‌های حساسی داریم. باید در خانه چلسی به میدان برویم و یک دیدار سخت هم برابر آرسنال داریم. بازی با سیتی هم بازی سختی است و ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نباید این دیدارها را ببازیم.

وین رونی در طول دوران حضورش در منچستریونایتد توانسته است یازده گل در این داربی به ثمر برساند و برترین گلزن این بازی باشد. گل معروف برگردان او در سال ۲۰۱۱ به سیتی هنوز از یاد هواداران منچستری نرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج