۱۹۳۵۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بینی وضع هوای کشور

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد با ورود یک سامانه بارشی به کشور، روز شنبه شاهد بارش های پراکنده در نیمه غربی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد با ورود یک سامانه بارشی به کشور، روز شنبه شاهد بارش های پراکنده در نیمه غربی کشور خواهیم بود.

تحت تاثیر این سامانه روز شنبه (فردا) بتدریج بارش ها به دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش های از جنوب شرقی کشور کشیده می شود و از اواخر وقت همان روز به شمال شرق و شرق کشور نیز سرایت خواهد کرد.

همچنین با نفوذ جریانهای شمالی ضمن کاهش محسوس دمای هوا در سواحل شمالی و مواج شدن دریای خزر، بارش ها در سواحل این دریا تشدید می شود و با فعالیت این سامانه بارشی شاهد بارش در مناطق شمال غرب، غرب ، جنوب غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور روز جمعه در خصوص وضعیت هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود ۲۶ درجه بالای صفر رسیده، رطوبت نسبی هوا حدود ۱۱ درصد، سرعت وزش باد ۱۸ کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین ۱۸ تا ۳۰ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا به ۱۸ تا ۲۶ درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز ابری همراه با رگبار و رعد وبرق و وزش باد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، اظهارداشت: کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز یکشنبه اینده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه بالای صفر و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان پایتخت دراین روز ابری همراه با رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج