۱۹۴۸۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کاخ سفید: اوباما رسما از کلینتون حمایت نکرده

دفتر ریاست جمهور آمریکا اعلام کرد وی هنوز رسما از نامزدی «هیلاری کلینتون» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ حمایت نکرده است.

خبرگزاری مهر: کاخ سفید تمجید روز گذشته «باراک اوباما» از «هیلاری کلینتون» را به منزله حمایت رسمی وی از نامزدی کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا ندانست. «جاش ارنست» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری آمریکا با بیان این مطلب گفت اوباما هنوز تصمیمی برای حمایت رسمی از هیچ نامزدی نگرفته است.

بر این اساس اوباما برای هر گونه حمایت رسمی منتظر نتایج انتخابات درون حزبی خواهد ماند. ارنست با بیان این که افراد دیگری هستند که نامشان به عنوان نامزدهای انتخاباتی مطرح است تاکید کرد این افراد ممکن است تا آخرین لحظه برای ورود به گود انتخابات تامل کنند.

این مطلب پس از حمایت ضمنی روز گذشته اوباما از اعلام رسمی نامزدی کلینتون در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می شود. اوباما در واکنش به این خبر ضمن تمجید از توانایی های کلینتون گفت وی یک رئیس جمهوری «عالی» برای آمریکا خواهد شد. این در حالی است که نظرسنجی ها نشان می دهد بخت کلینتون برای معرفی شدن به عنوان نامزد اصلی حزب دمکرات در این انتخابات بسیار بالا است.

گفتنی است روز گذشته «هیلاری کلینتون« با انتشار ویدیویی رسما از تمایل خود برای ورود به گود رقابت های انتخاباتی برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا و حانشینی اوباما خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج