۱۹۵۳۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

وودی آلن به اسکار نیامد چون می گوید:

بهترین فیلم «جدایی» است و بقیه مزخرفند

نکته اصلی اسکار امسال این بود که وودی آلن باز هم نیامد. اگر بدانید یکی از دلایل این نیامدن این بوده که وودی معتقد بوده «جدایی» بهترین فیلم امسال است. بیشتر تعجب خواهید کرد.

بهترین فیلم «جدایی» است و بقیه مزخرفند

تماشا : نکته اصلی اسکار امسال این بود که وودی آلن باز هم نیامد. اگر بدانید یکی از دلایل این نیامدن این بوده که وودی معتقد بوده «جدایی» بهترین فیلم امسال است. بیشتر تعجب خواهید کرد.

لتی لارسون، تهیه کننده فیلم «نیمه شب در پاریس» و خواهر وودی پس از مراسم گفتند که نتوانسته اند با او صحبت کنند اما کاملا مشخص است که وودی می دانسته که اسکار بهترین فیلمنامه اصلی را برده است. وقتی که این بار اسکار را برد خیلی ها انتظار داشتند که برای گرفتن جایزه اش روی سن برود اما این گونه نشد.

وودی آلن تاکنون 22 بار نامزد دریافت اسکار بوده و تنها یک بار در سال 2002 برای دریافت آن حضور داشته است که با یک سخنرانی عجیب، این حضور تاریخی شد. وودی آلن در آن سال وقتی برای دریافت اسکار روی سن رفت، گفت:«من در خانه ام در نیویورک نشسته بودم که ناگهان تلفن زنگ زد و صدای آن طرف تلفن گفت که از طرف آکادمی اسکار است، واقعا وحشت کردم چون من در طی سال های قبل چند اسکار گرفته بودم و فکر کردم که آنها می خواهند اسکار مرا پس بگیرند. واقعا ترسیدم زیرا در آن موقع فروشگاه محل ما هم تعطیل بود و من نمی توانستم یک مجسمه تقلبی بخرم»!

البته وودی تنها در این مراسم به مدح اسکار پرداخت و در جایی دیگر گفت:«من خیلی علاقه ای به مجسمه اسکار ندارم، اسکارهایی که گرفته ام در جایی از خانه من انبار شده اند و مطمئنم که روزی دوباره باد آنها را به اسکار باز خواهد گرداند».

به هر حال چیزی که مشخص است وودی آلن علاقه و اعتقاد چندانی به اسکار ندارد اما آخرین خبر از او این است که وقتی از تام برنالد، رییس کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک پرسیدند که چرا وودی آلن نیامده است. او گفته:«من تمام تلاش خودم را برای آوردن وودی کردم اما او به من گفت به نظر من بهترین فیلم امسال «جدایی نادر از سیمین» است و مابقی این مسائل چیزی جز مزخرف نیست».

وقتی از تام برنالد پرسیده شده که آیا وودی برنامه را از تلویزیون می بیند، او پاسخ داده:«خیلی مطمئن نیستم اما می دانم بالاخره کسانی هستند که او را مطلع کنند».

در میان دیگر اظهارنظرهای جالب امسال می شود به حرف های مریل استریپ هم اشاره کرد که خیلی خبرساز شده است. او موقع دریافت جایزه گفت:«وقتی که نام تو به عنوان برنده گفته می شود مانند این است که تو دوباره به کودکی بازگشته ای و دلت می خواهد که همچنان بالا و پایین بپری».

استریپ که اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در نقش مارگارت تاچر در فیلم بانوی آهنین داشته و بازی در نقش او به عنوان یک رهبر چیزهای زیادی را به او آموخته است.

در این میان میشل هازاناویسیوس، کارگردان فیلم «آرتیست» می گوید:«درست است که در اسکار معمولا کسانی جایزه می گیرند که در موازات برنامه های فیلمسازی هالیوود پیش رفته باشند اما من می خواهم در آن تغییر ایجاد کنم و ثابت کردم که می توان بدون استفاده از رنگ و صدا بهترین بود و امروز من خوشحال ترین کارگردان تمام دنیا هستم».

ژان دوژاردن که برای بازی در نقش اول فیلم آرتیست اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفت. با این جمله دریافت اسکارش را شروع کرد:«من عاشق کشورتان هستم».

شاید این جمله به این خاطر بود که او اولین فرانسوی است که توانسته اسکار بهترین بازیگری را به دست بیاورد. او بعد از کمی انگلیسی صحبت کردن، ترجیح داد با زبان فرانسوی فریاد بزند و این خوشحالی را اختصاصی با مردم کشورش تقسیم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      خیلی جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج