۱۹۷۴۷۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سرمربی و بازیکنِ قلیانی جدید فوتبال ایران

از مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده گرفته تا مسلمان و صادقیان. یحیی و خطیبی و اشپیتین آرفی و خلعتبری و فونیکه‌سی و خلیلی و برهانی را هم به این مجموعه اضافه کنید

آی اسپورت: از مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده گرفته تا مسلمان و صادقیان. یحیی و خطیبی و اشپیتین آرفی و خلعتبری و فونیکه‌سی و خلیلی و برهانی را هم به این مجموعه اضافه کنید. بازیکنایی که با سرچی ساده در گوگل، تصاویری از آنها را در می‌یابید که کنار دست قلیان حضور دارند. حتی تصویری از مهدوی‌کیای بی‌حاشیه هم دیده شد. خیلی از این عکس‌ها بعدا تکذیب شد یا به نرم‌افزارهایی چون فتوشاپ ربط داده شد. تمام این تصاویر تا مدتی در کیوسک‌ها روی جلد مطبوعات بود. اما خیلی زود از کنارشان عبور کردیم. حالا در جدیدترین عکس، مدافع استقلال اهواز سوژه رسانه‌ها را تغذیه کرد. عماد قاسمی در صقحه شخصی‌اش عکسی را آپلود کرده که در کنار دوست قدیمی‌اش که حالا هم‌بازی و سرمربی‌اش شده قرار دارد. این سرمربی کسی نیست جز صابر میرقربانی. مهاجم سابق تیم‌های مس کرمان و سایپا. بازیکن پرحاشیه‌ای که روز قبل، اولین تجربه سرمربیگری را در کارنامه‌اش ثبت کرد. حالا او در کنار شاگردش قلیان به دست نشسته و سلفی می‌اندازند.

سرمربی و بازیکنِ قلیانی جدید فوتبال ایران

هفته گذشته در چنین ساعاتی بود که رسانه‌های انگلیسی تصاویری از صحنه قلیان کشیدن رحیم استرلینگ مهاجم تاثیرگذار لیورپول را منتشر کردند. بدون هیچ توضیح اضافی واکنش سرمربی تیم را نسبت به این اقدام بخوانید: «به نظر من، به عنوان یک شخصیت ورزشی حرفه ای، نباید چنین چیزهایی مصرف کرد ولی با او صحبت خواهم کرد. ما می‌خواهیم بازیکنان‌مان بسیار حرفه ای باشند و کاملا روی فوتبال تمرکز کنند. او خیلی جوان است و همه نگاه‌ها به اوست بنابراین باید یک حرفه ای باشد. حرفه ای بودن فقط در داخل زمین نیست. ما بازیکنانی می خواهیم که بسیار حرفه ای باشند و روی فوتبال تمرکز کنند.»

جالب است بیشتر تصاویری که از بازیکنان اروپایی در حال استعمال دخانیات شکار می‌شود توسط خبرنگاران و به دور از چشم بازیکن است. اما در اینجا خود بازیکن بدون توجه به گوشه تصویر و قلیان، عکس را در اینستاگرام آپلود می‌کند. بالاخره فرق است بین سرمربی‌ای که از بازیکنش حتی در خارج از زمین مسابقه انتظار رفتار حرفه‌ای دارد با میرقربانی که کنار بازیکنش قلیان سرو می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج