۱۹۷۷۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان: داور، انگلیسی سوت می‌زد

سرمربی نفت تهران با ابراز نارضایتی از قضاوت داور دیدار تیمش با پاختاکور گفت: تلاش‌مان برای کسب ۳ امتیاز نتیجه نداد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش ما این بود که در این بازی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم و خودمان را در صدر جدول نگه داریم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: حریف برای پیروزی به تهران آمده بود و همه می‌دانند گروه ما چقدر مشکل است. با نتیجه به دست آمده همه چیز به روز آخر کشیده شد و این چیزی نبود که ما دوست داشتیم.

سرمربی نفت با تاکید بر اینکه در روز آخر به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهیم بود، اظهار داشت: هدف ما این است که در صدر گروه بمانیم و به این خاطر در روز آخر دنبال ۳ امتیاز خواهیم بود. باید منتظر بازی امشب العین و الشباب هم باشیم و ببینیم آیا الشباب می‌تواند در زمین خود از العین امتیاز بگیرد یا نه.

منصوریان با بیان اینکه دوست داشت تیمش پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن دوباره به شرایط خوب خود برگردد، گفت: برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم تا بازیکنان بتوانند از نظر شرایط روحی و روانی به شرایط ایده‌آل برسند. مسئله دیگری که فکر ما را درگیر کرده بود این بود که بتوانیم سلامتی شماری از بازیکنان خودمان را که در ۸ مسابقه اخیر فیکس بازی کرده بودند حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: یک اتفاق خوب که در بازی امروز رخ داد، حضور ۲-۳ بازیکن جوان در ترکیب اصلی تیم ما بود که با عملکرد خوبشان نوید روزهای خوب را دادند. در دفاع چپ رضا علی‌یاری واقعا عالی ظاهر شد و در آینده چیزهای زیادی از او خواهید شنید. علی بوعذار نیز یکی دیگر از بازیکنان خیلی خوب ما در این بازی بود.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: ما از یک امتیاز راضی نیستیم چون می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم اما در مجموع همین که توانستیم در کورس صعود بمانیم بسیار خوب است. می‌خواستیم در فضای کمی که لیگ و سازمان لیگ برای‌مان درنظر گرفته بازیکنانمان را به خوبی ریکاوری کنیم که این کار را انجام دادیم. واقعیت این است که ما هم در لیگ برتر باید با قدرت ظاهر شویم و هم در آسیا از پرچم کشورمان دفاع کنیم. حالا باید به بازی هفته آینده با العین فکر کنیم.

منصوریان در خصوص تعویض‌هایی که در این بازی انجام داد، گفت: به نظر من تعویض‌هایمان را در بهترین موقع انجام دادیم. واقعیت این است که ما در ۳۰ روز ۸ بازی انجام دادیم که در این شرایط سلامتی بازیکن از همه چیز برای ما مهم‌تر است. امروز ۵ تغییر را در ترکیب اصلی داشتیم و ۳ تعویض هم از دقیقه ۶۰ به بعد انجام دادیم و باید به فکر بازی هفته آینده با ملوان هم باشیم. در مجموع تعویض‌های ما روند بازی را عوض کرد و حریف هم خسته شده بود.

وی در خصوص وضعیت داوری این بازی عنوان کرد: باید به داوری خودمان تبریک بگویم و به آنها افتخار کنم. واقعا داور امروز با ما نامهربان بود، او خیلی انگلیسی داوری می‌کرد و کار به جایی کشیده شد که ما بیشتر مواقع نگران وضعیت بدنی بازیکنان بودیم چون در چند صحنه رضایی، امیری و کامیابی‌نیا را قیچی کردند. من مانند لیگ خودمان در آسیا هم به داور احترام می‌گذارم اما الان فهمیدم چرا فغانی فینال جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زند. واقعا داوران ما لیاقت حضور در جام جهانی را هم دارند.

منصوریان در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در ترکیب تیم نفت بازیکن رهبر وجود ندارد گفت: ما ۳-۴ بازیکن بالای ۳۰ سال مانند مبعلی، رضایی، عزتی و حمدی‌نژاد را داریم اما به غیر از آن یک کلکسیون از بازیکن جوان در اختیار داریم. وقتی شرایط این طور است باید مراقبت بیشتری از جوان‌ها داشته باشیم. این وضعیت باعث می‌شود بازیکنان جوان زودتر باتجربه و حرفه‌ای شود. ما باید این چیزها را در تمرین به بازیکن توضیح بدهیم تا پخته‌تر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج