۱۹۸۵۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم: اپل واچ پس از ۱۵ دقیقه ماندن زیر آب همچنان کار می‌کند!

یک روز گرم و آفتابی را در نظر بگیرید که مایوی خود را پوشیده‌اید و با یک پرش جانانه در استخر غوطه ور می‌شوید. ناگهان یک واقعیت تلخ مانند ناخن‌هایی تیز به ذهن شما خراش می‌اندازد!لعنتی! یعنی به همین راحتی یک ساعت مچی کامپیوتری ۶۰۰ دلاری به دیار باقی شتافت؟ نه.

فارنت - فرهاد ستوده: یک روز گرم و آفتابی را در نظر بگیرید که مایوی خود را پوشیده‌اید و با یک پرش جانانه در استخر غوطه ور می‌شوید. ناگهان یک واقعیت تلخ مانند ناخن‌هایی تیز به ذهن شما خراش می‌اندازد!لعنتی! یعنی به همین راحتی یک ساعت مچی کامپیوتری ۶۰۰ دلاری به دیار باقی شتافت؟ نه.

اگر به خاطر داشته باشید نوشتیم که اپل واچ تاحدی ضدآب است اما اپل توصیه می‌کند با آن شنا نکنید! اخیراً و همزمان با عرضه رسمی این ساعت هوشمند طی یک بررسی که کاربران سایت FoneFox انجام دادند، یک اپل‌واچ اسپرت را در کف یک استخر کم عمق انداخته شده و پس از گذشت زمان ۱۵ دقیقه مشاهده شد که ساعت همچنان مثل ساعت(!) کار می کند. از آن جایی که صفحات لمسی خازنی زیر آب به درستی کار نمی‌کنند و معمولاً قاط زده و هر کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند، آن‌ها تا حدی کارکرد ساعت در زیر آب را دیدند.

توجه: این ویدئو یک فرد بدون لباس را نشان می‌دهد که زیر دوش آب به خود صابون می‌زند. پس اگر رئیس یا همکارتان این اطراف است، دیدن آن را به بعد موکول کنید!

آیا این بدان معناست که اشکالی ندار همیشه با این ساعت شنا کنید؟ نه.به این نکته توجه داشته باشید که اپل روی مقاوم بودن محصولاتش در برابر آب ادعای چندانی نداشته است. تنها جایی که در Apple.com به این ویژگی اشاره داشته است در پانویسی است که در اعماق لیست مشخصات قرار دارد.

البته دلیل خوبی پشت این کار وجود دارد: "مقاوم بودن در برابر آب" با "ضد آب بودن" متفاوت است. اپل‌واچ از نقطه نظرمقاومت در برابر آب در درجه IPX۷ قرار می‌گیرد. یعنی می‌تواند در عمق ۱ متر به مدت ۳۰ دقیقه سالم باقی بماند اما در عمق‌های بیشتر و یا زمان‌های طولانی‌تر شانس چندانی نخواهد داشت. پس با توجه به اینکه اکثر ساعات لذت‌بخش استخر در عمق بیشتر از ۱ متر سپری می‌شود، بهتر است که اپل‌واچ خود را در یک جای امن و خشک نگهداری کنید.

البته از دیدگاه کسی که گوشی آیفونش در یک شب بارانی از کار افتاد (آن هم داخل جیب لباس!) این ویژگی اپل‌واچ بیشتر به چشم می‌آید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: اپل واچ پس از ۱۵ دقیقه ماندن زیر آب همچنان کار می‌کند!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج