۱۹۹۱۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

شكی نیست كه همه ما در اشاعه فرهنگ كشورمان مسئول هستیم. یكی از كارهایی كه برعهده ماست حمایت از آثار فرهنگی است كه با زحمت بسیار توسط هنرمندان كشورمان ارائه می‌شود.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما
مجله زندگی ایده آل - نسرین خسرو شاهی: شكی نیست كه همه ما در اشاعه فرهنگ كشورمان مسئول هستیم. یكی از كارهایی كه برعهده ماست حمایت از آثار فرهنگی است كه با زحمت بسیار توسط هنرمندان كشورمان ارائه می‌شود. علاوه بر شما كه می‌دانیم همیشه این كار را انجام می‌دهید، هنرمندان عزیز كشورمان نیز این مسئولیت را به‌خوبی می‌شناسند و به‌همین دلیل از هر تریبونی برای معرفی آثار روز كشور استفاده می‌كنند. ما هم سری به صفحه‌های مجازی این هنرمندان زدیم تا ببینیم پیشنهاد فرهنگی‌شان برای تامین خوراك این چند روز ما كدام است. به این پیشنهادها فكر كنید!

اندیشه فولادوند؛

خانوم

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

بازیگر نقش اول فیلم سینمایی «خانوم»، اندیشه فولادوند در صفحه اینستاگرامش خبر از ورود این فیلم خوش‌ساخت به شبكه نمایش خانگی را داد.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

نسخه نمایش خانگی این فیلم حاوی پشت صحنه و عكس‌هایی از عوامل صحنه و پشت صحنه فیلم است و تصاویری از مهمان‌هایی مانند مسعود كیمیایی كه در پشت صحنه این فیلم حضور داشته‌اند هم در آن وجود دارد. خانوم به كارگردانی تینا پاكروان تابستان امسال اكران عمومی شد و داستان سه زن از سه طبقه مختلف در تهران را روایت می‌كند.

بهنوش طباطبایی؛

شانس، عشق، تصادف

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

این روزها یك فیلم برای گروه كودك در اكران سینماهاست كه بازیگر نقش اول آن بهنوش طباطبایی آن را در صفحه اینستاگرامش پیشنهاد كرده است. او در این باره نوشته: «این فیلم اثری برای كودكان است، فیلمی موزیكال، شاد و مفرح است كه خنده و نشاط را برای كودكان هدیه می‌دهد.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

این تجربه برایم شیرین و دوست‌داشتنی بود و امیدوارم برای بچه‌های عزیز هم شیرین و به یاد ماندنی باشد.» به‌نظر می‌رسد این فیلم آرش معیریان بتواند رضایت خانواده‌ها را جلب كند و یك عصر دل‌انگیز و شاد را برای‌شان رقم بزند، به‌ویژه كه بهنوش طباطبایی، بازیگر خوب كشورمان آن را توصیه كرده باشد.

مهدی یراحی؛

فكر من نباش

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

تك آهنگ «فكر من نباش» آخرین ساخته مهدی یراحی است كه خودش آن را در صفحه اینستاگرامش پیشنهاد كرده است. این آهنگ كه تمی آرام دارد در بسیاری از سایت‌ها قابل دانلود است اما مهدی یراحی ضمن معرفی این اثر به آهنگسازی امید جامع از هموطنان خواسته حق كپی‌رایت را رعایت كنند. او نوشته: «هواداران فهیم را دعوت به همراهی برای فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت كپی‌رایت یا حق مولف می‌كنم. با وجود آنكه امكان دانلود رایگان تك‌آهنگ برای همه عزیزان فراهم است، اما شما می‌توانید با خرید این تك‌آهنگ در سایت شخصی من، نسبت به پرداخت حق صاحب اثر اقدام كنید .»

اسدالله امرایی؛

عشق در تبعید

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

رمان «عشق در تبعید» نوشته بهاء طاهر نویسنده مصری و ترجمه خدیجه رسولی، پیشنهاد این شماره اسدالله امرایی، مترجم خوب كشورمان است. عشق در تبعید یكی از آثار برجسته بهاء طاهر نویسنده سرشناس مصری در آستانه هشتادمین زادروز او در تهران به چاپ رسیده است. فاجعه كشتار صبرا و شتیلا در سال ۱۹۸۲ سوژه نگارش رمان از سوی این نویسنده شد.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

تصویرسازی‌های بی‌نظیر نویسنده در این رمان، برایش جایزه آلزیاتور را به ارمغان آورد. سال ۲۰۰۷ این كتاب در فهرست ۱۰۵ رمان برتر عربی قرن بیستم در رتبه نوزدهم قرار گرفت.

پوریا عالمی؛

جناب آقای شاهپور گرایلی همراه خانواده

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

نویسنده طنز كشورمان پوریا عالمی، در صفحه فیس‌بوكش آخرین رمان طنز منتشر شده را به همه پیشنهاد داده است. رمان «جناب آقای شاهپور گرایلی همراه خانواده» نوشته فرهاد بابایی كه به‌تازگی رونمایی شده ماجرای یك پسر نوجوان است كه در جنوب تهران زندگی می‌كند.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

او و خانواده‌اش برای یك وام قرض‌الحسنه ثبت‌نام كرده‌اند كه دغدغه آنها برنده شدن در این وام است. بابایی در این كتاب با نگاهی طنز به زندگی روزمره این خانواده و مسائل مختلف آنها پرداخته است. این كتاب طنز را نشر چشمه منتشر كرده و می‌توانید با قیمت ۱۹ هزار تومان آن را تهیه كنید.

محمدرضا هدایتی؛

كوچه مروارید

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

سریال كوچه مروارید به كارگردانی سعید سالارزهی كه در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود، پیشنهاد محمدرضا هدایتی، صداپیشه یكی از عروسك‌های سریال، در صفحه اینستاگرامش است. این مجموعه كه محصول شبكه نمایش خانگی و اولین سریال مختص به كودكان و نوجوانان است، تاكنون در قالب ۲ دی‌وی‌دی كه هر كدام شامل ۲ قسمت است، روانه بازار شده است.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

«كوچه مروارید» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی هنری سعید سالارزهی داستان و اتفاق‌هایی را در محله‌ای به‌نام مروارید روایت می‌كند كه قهرمانان آن بیشتر شخصیت‌های عروسكی هستند.

حسین پاكدل؛

یك صبح ناگهان

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

نمایش یك صبح ناگهان به نویسندگی و كارگردانی حسین پاكدل این روزها در ایرانشهر روی صحنه رفته است. این نمایش كه در جشنواره تئاتر فجر هم شركت می‌كند، اقتباسی كاملا آزاد از قصه «تشت خون» نوشته اسماعیل فصیح است. زمان قصه در خلاء قدرتی است كه بعد از مرگ ناصرالدین شاه رخ می‌دهد.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

«یك صبح ناگهان» كه همچون كارهای پیشین پاكدل در عرصه تئاتر در راستای دغدغه‌های اجتماعی او در تاریخ معاصر ایران است، با حضور بازیگران باسابقه و مطرح تئاتر تمرینات خود را سپری می‌كند. حسین پاكدل پوستر این نمایش را روی صفحه اینستاگرامش گذاشته و مخاطبان را دعوت به تماشای آن می‌كند.

الهام پاوه‌نژاد؛

سیستم گرون هلم

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

الهام پاوه‌نژاد بازیگر مطرح كشورمان در صفحه اینستاگرام خود از اجرای تئاتری به نام «سیستم گرون هلم» با بازی خودش خبر داده است. این نمایش به كارگردانی علیرضا كوشك جلایی تم طنز دارد و علاوه بر پاوه‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا مولایی و سینا رازانی هم در آن نقش‌آفرینی می‌كنند.

پیشنهادهای فرهنگی هنرمندان به شما

سیستم گرون هلم براساس یك اتفاق واقعی نوشته شده و بسیار دقیق مشكلات زمان را به تصویر می‌كشد و سیستم درنده خود و ضدانسانی بازار كار و به نوعی هم، جامعه بشری را كالبد شكافی می‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hastia

      شانس، عشق، تصادف واقعا مسخرست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج