۱۹۹۱۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ طرح تکریم مسافرین تاخیری!

به گزارش سرویس جاسوسی هوش خراش بالاخره تصمیمی اتخاذ شد تا مسافرین پروازهای داخلی در زمان تاخیر مشغول شوند تا صدایشان در نیاید.

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

به گزارش سرویس جاسوسی هوش خراش بالاخره تصمیمی اتخاذ شد تا مسافرین پروازهای داخلی در زمان تاخیر مشغول شوند تا صدایشان در نیاید.

محمد خداکرمی(معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی) در برنامه پیشخوان عصر شبکه خبر گفت: پروازهایی با تاخیر کمتر از یک ساعت حساب نیست و بین 1 ساعت تا دو ساعت را با شیرینی و نوشابه و بین 2 تا 4 ساعت را با وعده‌های غذایی پذیرایی می‌کنیم، البته در صورتی که با شام یا نهار مصادف شود.

جزییات بیشتر طرح تکریم مسافران تاخیری

 سازمان هواپیمایی کشور تاخیر کمتر از یک ساعت را به فال نیک گرفته و آن را موهبتی می‌داند برای همه مردم، علی الخصوص جوانان! این سازمان این مدت زمان را تاخیر بهینه و اکسترمم تلقی می‌کند.

 اگر تاخیر بین یک تا دوساعت باشد، مسافرین با خوردن نوشابه و شیرینی می‌توانند از خود پذیرایی کنند. افراد متخصص نیز از روش های جذبی برای ترغیب به خوردن استفاده می‌کنند؛ مثلا «قام قام قام، هواپیما! هواپیما!»، اگر همچنان مسافرین مقاومت کنند از جمله تاثیرگذار «اگر نخوری میدم عمو بخوره!» استفاده کرده و نشاط را به بطن مسافرین تزریق می کنند.

 در صورتی که تاخیر بین 2 تا 4 ساعت باشد، دادن شام یا ناهار یکی از خدمات ویژه است. سفره‌ای رنگین در کف فرودگاه انداخته می‌شود که مین کورس آن برای مسافرین دهن دار برنامه ریزی شده است. غذا (پلو خورش یا فست فود بسته به ذائقه) در کنار مخلفاتی مانند زیتون پرورده، سبزی خوردن، سالاد شیرازی، ماست بورانی، ترشی بادمجان و... تنها بخشی از محتویات این سفره‌اند. در صورتی که مسافرین به خاطر خشم از تاخیر به روی سفره نیایند، چند نفر مامور شده که مسافر را قلقلک می‌دهند تا بخندد و سپس به او می‌گویند که «خندیدی!؟ پس حالا بیا غذا بخور!»

 اگر مدت زمان تاخیر بین 4 تا 10 ساعت باشد، اکران فیلم، پخش سریال (فاطماگل، کارادایی و...) با خوردن تخمه آفتابگردان مرغوب به خدمات ویژه اضافه خواهد شد. همچنین بسته ویژه شادی زای موزیک نیز از موارد پیشنهادی است. موزیک شادی مانند «بیا باهم بریم سفر دوبی، کویت ....»، به همراه رقص نور پخش شده و از همه مسافرین خواهش می‌شود تا به وسط بیایند و از بلند گوی فرودگاه نیز نام هر مسافری که برای رقص بلند می‌شود را به دوزبان اعلام می‌کنند؛ «به به، به افتخار آقا فریبرز نوری! همه باهم

TOO FARIBORZ NOORI, EVERYBODY»، به قید قرعه نیز به بهترین موزوننده جوایزی اهدا می‌شود.

 اگر مدت زمان تاخیر 2 الی 30 روز باشد، علاوه بر موارد بالا و استفاده رایگان از استخر و سونای مجموعه، مسافرین می‌توانند از چادرهای سیاری که در باند فرودگاه تعبیه شده استفاده کرده و همانجا زندگی کنند.

 اگر مدت زمان تاخیر از 1 ماه بیشتر شد و تا 3 سال طول کشید، باز هم علاوه بر موارد بالا، استفاده رایگان از توالت که در بندهای بالا ممنوع بوده، آزاد شده و همچنین استفاده از بیمارستان و زایشگاه برای همه مسافرین رایگان خواهد شد. دفاتر ثبت ازدواج و طلاق، تالار عروسی، دبستان و دبیرستان و دانشگاه و همچنین آرایشگاه و مرکز ترک اعتیاد از خدمات دیگری است که در مدت این تاخیر با تخفیف 60 درصد آماده خدمت رسانی‌اند.

 اگر مدت زمان تاخیر از 3 سال بیشتر شود، در باند فرودگاه قبرستانی تعبیه شده که با تخفیف 40 درصدی قبور خود را به فروش می‌رساند، همچنین گلاب و حلوا و اعلامیه رایگان از مورادی است که سازمان هواپیمایی برای مسافرین عزیز تدارک دیده است.

این طرح با استقبال عجیب مسافرین روبه رو شده، طوری که در همین دو روز هزاران نفر به امید تاخیر در پرواز بلیت هواپیما خریده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج