۲۰۰۸۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزش باد شدید در ۷ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در استانهای همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین وزش باد شدید پیش‌بینی می شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در استانهای همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین وزش باد شدید پیش‌بینی می شود.

احد وظیفه با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گفت: در روز یکشنبه شمال شرق، جنوب غرب، مرکز و شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می شود. همچنین در روز دوشنبه در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و جنوب کشور وزش باد، بارش باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می دهد که در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده خواهد بود.

وی با اشاره به گسترش بارش دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر در روز سه شنبه ، گفت: دوشنبه شدت بارش در شمال غرب و سه شنبه در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود که در مناطق مستعد این نواحی بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می شود.

به گفته وظیفه، امروز در استانهای همدان، مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز و قزوین سرعت وزش باد شدید پیش‌بینی می شود که در پاره ای مناطق این استانها سبب ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی استان تهران نیز افزود: آسمان پایتخت برای فردا نیمه ابری همراه با وزش باد و در اواخروقت ابری با احتمال بارش با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز سه‌شنبه آسمان تهران ابری در پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق و وزش باد با دمای حداقل و حداکثر ۱۹ و ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج