۲۰۱۸۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کمیل قاسمی فینالیست شد

نماینده سنگین وزن کشورمان با پیروزی مقابل حریفانش در نخستین روز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راهی دیدار پایانی شد.

خبرگزاری فارس: بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در چهار وزن اول به مصاف حریفان رفتند که کمیل قاسمی نماینده سنگین‌وزن کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک از سد ژانگ دنگ از چین گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل محمدصباح عبدالمالک از عراق به پیروزی رسید و فینالیست شد. در این وزن ۱۳ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم هم علیرضا کریمی، دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر از سد عظمت دولت بیکوف، نایب قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۴، گذشت و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد. وی سال گذشته در فینال رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان نیز این کشتی‌گیر را شکست داده بود.

کریمی در مرحله نیمه‌نهایی با برنده دیدار گون هیوک بوم از کره جنوبی و امید جان عثمان‌اف، قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ و نفر سوم بازی‌های آسیایی از ازبکستان روبرو می‌شود. در وزن ۸۶ کیلوگرم ۱۱ کشتی‌گیر وزن کشی کردند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۷ مقابل ژیای مودی از چین به پیروزی دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نادربیک اولو صمت از قرقیزستان روبرو می‌شود. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر میلیندا وراسینگ از سریلانکا را شکست داد و گام به یک چهارم نهایی گذاشت. وی در این مرحله با برنده ریونگ هاک هانگ، قهرمان ۲۰۱۳ آسیا از کره‌شمالی دیدار می‌کند. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. اسماعیل‌پور در صورت پیروزی در این مرحله با برنده دیدار رانجیش از هند و روسلان پلی‌یف از ازبکستان مصاف می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج