۲۰۲۳۴۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

افشاگری کریستوف والتس از راز یک قاتل

کریستوف والتس بازیگر نامی اتریشی، اعلام کرد قصد دارد کارگردانی‌ را با سوژه‌ای درباره قتل و سیاست تجربه کند.

خبرگزاری ممهر: کریستوف والتس بازیگر نامی اتریشی، اعلام کرد قصد دارد کارگردانی‌ را با سوژه‌ای درباره قتل و سیاست تجربه کند.

کریستوف والتس دارنده دو جایزه اسکار برای اولین بار پشت دوربین قرار می گیرد تا چهره یک قاتل را سینمایی کند. او قرار است علاوه بر کارگردانی، در این فیلم در نقش یک فعال اجتماعی نامتعارف که همسر ۹۱ ساله‌اش را به قتل رساند، نقش آفرینی کند.

این زوج وقتی در سال ۱۹۹۱ ازدواج کردند، این مرد جوان ۲۶ ساله‌ای بود که سعی می‌کرد برای خودش موقعیتی اجتماعی دست و پا کند، در صورتی که همسرش بیوه‌ای ۷۱ ساله بود که به عنوان سوسیالیستی سالخورده شناخته می‌شد و قبلا روزنامه‌نگار بود. اکنون زندگی کامل و واقعی آلبرشت مات و زندگی مشترکش با ویولا درات که خیلی از وی بزرگتر بود در قالب فیلم اول کریستوف والتس ساخته می‌شود.

افشاگری کریستوف والتس از راز یک قاتل

این فیلم با عنوان «بدترین ازدواج در جورج تاون» بر مبنای مقاله‌ای که نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۲ به همین نام منتشر کرد، ساخته می‌شود. در آن مقاله از جزییات زندگی مات با هویتی که استادانه به عنوان یک فعال بالای اجتماعی و تکان دهنده دنیای سیاسیون بین‌المللی ترسیم کرده بود، پرده برداشته شده است.

والتس که پنج سال پیش به عنوان یک چهره درجه یک راهی هالیوود شد با فیلم «بی‌شرف‌های لعنتی» کوئنتین تارانتینو شناخته شد.

مات و درات برای میزبانی احزاب سیاسی و اعضای درجه بالای سیاسی واشنگتن و جهان، در خانه‌شان در منطقه مجلل جورج تاون شناخته شدند. مات که زاده آلمان شرقی بود در شهر به دلیل عادت عجیب لباس پوشیدنش که با یونیفورم عراقی که از اینترنت خریده بود، ظاهر می‌شد شناخته شده بود. او ادعا می‌کرد بر سیاستمداران خاورمیانه تاثیر دارد و دایم از این منطقه دیدار می‌کند. وی به طور مرتب با روزنامه‌نگاری که شایعات جامعه آمریکا را می‌نوشت و همیشه فردی را از بالاترین سطوح اجتماعی روی خط می آورد، تماس برقرار می‌کرد.

ازدواج این دو تسهیلاتی برای مات فراهم کرد و به او این امکان را داد تا موقعیت اجتماعی بالایی به دست آورد و از مزایای اقامتگاهی شیک و دریافتی ۲۰۰۰ دلاری از همسرش استفاده کند. اما او همه چیز را وقتی در سال ۲۰۱۱ به پلیس زنگ زد تا خبر پیداکردن جسد همسرش را در کف حمام اعلام کند، از دست داد.

آوریل سال پیش با وجودی که او اعلام کرد از سلامت ذهنی مناسب برای شرکت در دادگاه برخوردار نیست، دادگاه او را به ۵۰ سال زندان به دلیل کشتن وحشیانه همسرش محکوم کرد. در دادگاه این مرد ۴۹ ساله توسط قاضی به عنون یک آزاردهنده خانگی سریالی خوانده شد که با خوردن الکل همیشه بدتر هم می شد و سال ها خانم درات را آزار داده بود.

فیلم «بدترین ازدواج جورج تاون» با همکاری کمپانی ولتاژ لس‌آنجلس در جشنواره کن برای پیدا کردن شرکای دیگر و عرضه کنندگانش عرضه خواهد شد.

والتس اتریشی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برای بازی در نقش یک نازی با عنوان کلنل هانس لاندا در فیلم تارانتینو برد و پس از آن جایزه بعدی را برای نقش دکتر کینگ شولتس در «جانگوی رها شده» تارانتینو دریافت کرد. او در فیلم جدید جیمز باند نیز حضور دارد. ​
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج