۲۰۳۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پرونده شرکت تبلیغاتی که در دادسرا جریان دارد

کفاشیان چرا به دادسرا فرا خوانده شد؟

بعد از آنکه علی کفاشیان روز دوشنبه از دادسرای کارکنان دولت خارج شد، اعلام کرد حضورش در این دادسرا ارتباطی به انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته است.

کفاشیان چرا به دادسرا فرا خوانده شد؟

تماشا: برای خیلی ها حرف های رئیس فدراسیون فوتبال قابل باور نبود. بعد از آنکه علی کفاشیان روز دوشنبه از دادسرای کارکنان دولت خارج شد، اعلام کرد حضورش در این دادسرا ارتباطی به انتخابات فدراسیون فوتبال نداشته است. او گفت این دادگاه مربوط به یکی از مسائل حقوقی در فدراسیون فوتبال بوده و نگرانی بابت انتخابات ندارد. این صحبت ها باعث به وجود آمدن این ذهنیت شد که کفاشیان را از صحبت درباره آنچه که در دادگاه گذشته است، منع کرده اند.

کفاشیان چرا به دادسرا فرا خوانده شد؟

چراکه سازمان بازرسی کل کشور در روزهای گذشته اعلام کرده بود کفاشیان به دلیل بازنشسته بودن نمی تواند به عنوان رییس فدراسیون فعالیت کند و به همین دلیل از او به دادسرای کارکنان دولت شکایت می کند. با این حال برخلاف آنچه همه تصور می کردند کفاشیان نه به خاطر انتخابات فدراسیون بلکه به دلیل آنچه که «تخلف در بخش هایی از فدراسیون فوتبال» عنوان شده، به دادسرا رفته بود.

کفاشیان بعد از حضور در جلسه متوجه شد یکی از شرکت های تبلیغاتی دور زمین مسابقات لیگ که با فدراسیون فوتبال همکاری می کند تخلفاتی دارد و باید پاسخگوی تخلفات این شرکت باشد. این در حالی است که تقریبا همه اهالی فوتبال به سلامت کاری کفاشیان اعتقاد دارند و می دانند که او با هرگونه تخلف مالی بیگانه است.

علاوه بر این، شرکت یادشده به صورت مستقیم تحت نظر فدراسیون فوتبال نیست و درواقع با سازمان لیگ همکاری می کند. این دو موضوع باعث می شود این شائبه به وجود بیاید که احضار کفاشیان به دادسرا به خاطر تخلف شرکتی که عملکرد و حتی تخلفش به صورت مستقیم به فدراسیون ارتباطی ندارد، دلایل دیگری دارد. شائباتی که همچنان بر اراده بیرونی برای فشار روی کفاشیان و مجبور کردن او برای استعفا صحه می گذارد.

گفته می شود بعد از آنکه علی کفاشیان مجددا به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، تمام پرونده های مالی این فدراسیون در تمامی بخش ها مورد بررسی قرار گرفته است تا بلکه با به دست آوردن کوچک ترین سرنخی از تخلف، عرصه را برای ادامه کار آقای رییس تنگ تر کنند. شواهد نشان داده است که در سلامت کاری علی کفاشیان شبهه ای وجود ندارد، با وجود این باید دید آیا این ویژگی او زیر ذره بین نهادهای نظارتی هم تایید می شود یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج