۲۰۴۱۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

خانه‌ تكاني ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی

اگر مشغله‌كاري و برنامه‌هاي پايان سال هنوز به شما اجازه نداده خانه‌تكاني كنيد و خانه را براي ميزباني از سال نو آماده كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم با ما همراه باشيد تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن بخش‌هاي مختلف خانه را تميز و رويايي كنيد.

خانه‌ تكاني ساده و سریع با 10 نکته جادویی

خانه‌ تكاني ساده و سریع با 10 نکته جادویی

برترین ها:
  1. از ديوارهاي خانه شروع كنيد. اگر رنگ ديوارها روغني است تركيبي از 3 ليتر آب گرم، يك قاشق غذاخوري آمونياك و 2 قاشق غذاخوري مايع ظرف‌شويي آماده كنيد و تمامي ديوارها را با كمك اسفنج و اين ماده به‌خوبي بشوييد. براي استفاده از اين مخلوط حتما از دستكش استفاده كنيد.

  2. اگر روي ديوار‌ها با لك مدادرنگي روبه‌رو شديد فورا يك لايه باريك خميردندان روي لك بگذاريد و پس از يك دقيقه آن را خوب پاك كنيد.

  3. درصورتي كه لكه‌هاي باقي‌مانده روي ديوار مربوط به مداد آرايشي يا مدادشمعي فرزندان‌تان است از يك پنبه آغشته به روغن بچه كمك بگيريد و آن را به‌خوبي مالش دهيد.

  4. براي پاك‌كردن و برق انداختن شيشه‌ها مي‌توانيد از دستمال‌هاي بدون پرز استفاده كنيد و با كمك اسپري‌هاي شيشه‌شور سطح شيشه‌ها را از بيرون و داخل پاك كنيد. در آخرين مرحله مقداري سركه سفيد را روي دستمالي بدون پرز اسپري كرده و از آن براي درخشان‌شدن شيشه‌ها استفاده كنيد.

  5. اگر حشره‌ها روي شيشه اتاق‌تان لكه‌هاي زرد‌رنگ باقي گذاشتند مي‌توانيد با يك چاي كيسه‌اي خيس كرده در آب سرد اين لكه را برطرف كنيد. كافي است چاي كيسه‌اي را روي لكه‌ها بكشيد.

  6. پس از اين مرحله به سراغ كفپوش برويد؛ ابتدا لكه‌گيري كنيد و درصورتي كه لكه آدامس، جوهر يا سفيدك روي سطح زمين است با كمك محلول آب و سركه سفيد آن را از بين ببريد و سپس با كمك كف‌شوي مناسب زمين را برق بيندازيد.

  7. پس از اتاق نشيمن به سراغ آشپزخانه برويد و با مخلوط آب و سركه تمامي سطح كابينت‌ها و درزهاي آن را با دستمال و فرچه نرم پاك كنيد. به اين‌ترتيب هيچ آلودگي و جرمي را در سال آينده در آشپزخانه‌تان نخواهيد داشت.

  8. براي شست‌وشوي سينك مراقب باشيد از مواد شوينده شيميايي قوي استفاده نكنيد، زيرا سطح سينك شما را كدر و تيره مي‌كند. براي تميزكردن سينك، بهترين كار استفاده از مخلوط آب و جوش شيرين است.

  9. براي شست‌وشوي سينك چيني، بهترين روش استفاده از مخلوط پودر رخت‌شويي و آب است. اين مخلوط را با اسفنج متوسط (نه نرم و نه زبر) روي سينك بكشيد.

  10. براي تميزكردن داخل يخچال از محلول جوش شيرين و آب كمك بگيريد تا علاوه بر پاكيزگي، بوي نامطبوع يخچال را نيز از بين ببرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج