۲۰۴۷۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

معاون وزیر راه خبر داد:

راه‌اندازی اینترنت "وایرلس"برای مسافران قطار

برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راه‌‌‌آهن تهران و ۷ ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت "وایرلس" راه‌اندازی شده است.

فارس: مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به ‌آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، گفت: برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راه‌‌‌آهن تهران و ۷ ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت "وایرلس" راه‌اندازی شده است.

عبدالعلی صاحب‌محمدی با اشاره به آغاز طرح نوروزی راه‌آهن از امروز، اظهار داشت:‌ در روز ابتدایی طرح نوروزی مطابق برنامه زمان‌بندی شده تمامی قطارها از مبداء حرکت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در طول ایام نوروز حدود ۲ میلیون مسافر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی جابه‌جا شوند، خاط‌رنشان کرد: هدف‌گذاری راه‌آهن ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سیر ایمن قطارها است.

مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آماده‌سازی قطارها و سالن‌های مسافری برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سالن‌های قطارها از نظر ایمنی، تهویه و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.

راه‌اندازی اینترنت "وایرلس"برای مسافران قطار

صاحب‌محمدی با اشاره به اینکه ایمنی سیر از مهم‌ترین دغدغه‌های راه‌آهن است، خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکت‌های حمل و نقلی مورد توجه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته راه‌آهن و شرکت‌های خصوصی دست به دست یکدیگر داد‌ه‌اند تا بهترین خدمات در نوروز به مسافران ارائه شود.

صاحب‌محمدی با اشاره به توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی،‌ اضافه کرد: مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا برای ارائه پیشنهادات و گزارشات خود می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۳۹ (تلفن گویا) و پیامک ۳۰۰۰۳۰۰ با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.

* راه‌اندازی اینترنت "وایرلس" در ایستگاه راه‌آهن تهران و ۷ ایستگاه دیگر

مدیرعامل راه‌آهن تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ راه‌آهن، در ایستگاه راه‌آهن تهران و ۷ ایستگاه دیگر اینترنت "وایرلس" برای رفاه حال مسافران راه‌اندازی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌ها اصلی راه‌آهن به تدریج به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز خواهند شد، خاطر‌نشان کرد:‌ همچنین تمامی ایستگاه‌های راه‌آهن به تلویزیون دیجیتال مجهز شده‌‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج