۲۰۵۷۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد علم‌الهدی از هتل‌ های ۵ ستاره

امام جمعه مشهد گفت: چرا ۴۰ درصد هتل‌های‌ ۵ ستاره اطراف حرم خالی باشند، درحالی که زائران در زیرگذر حرم ‌چادر می‌زنند؟

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه مشهد گفت: چرا ۴۰ درصد هتل‌های‌ ۵ ستاره اطراف حرم خالی باشند، درحالی که زائران در زیرگذر حرم ‌چادر می‌زنند؟

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای ستاد بنیاد زائر‌ که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سه سال متوالی بر ایجاد یک زائر‌سرای ارزانقیمت در مشهد تاکید ‌کردند.

وی با اشاره به ساخت و سازهای اطراف حرم تصریح کرد: آیا امام رضا(ع) می‌خواستند اطراف حرمشان اینگونه باشد، ۴۰ درصد هتل‌های پنج‌ستاره اطراف حرم خالی است، در حالی که برخی از زائران باید به دلیل تنگدستی در زیرگذر حرم مطهر چادر بزنند و آنجا ‌ساکن شوند.

علم‌الهدی با بیان اینکه دو استاندار قول رسیدگی به این کار را دادند، خاطرنشان کرد: اما این رسیدگی صورت نگرفت، چون قضیه به اعتبارات و بودجه کشیده می‌شد.

وی ادامه داد: در مجموع چهار یا پنج استان کار احداث زائرسرای آنان عقب افتاده و امیدواریم قبل از سال که زمین‌ها را تحویل آنان دادیم، بهره‌برداری از تمام زائرسراها آغاز شود که گزارش آن را به مقام معظم رهبری بدهیم.

علم‌الهدی با تاکید بر این که افزایش تعداد زائران مهم نیست، بلکه افزایش تعداد زائران محروم مهم است، ‌اظهار کرد: امام رضا(ع) از این که زائری به دلیل تنگدستی توان سفر به مشهد را نداشته، اما حالا با ایجاد زائرسراها این فرصت برایش فراهم شده، بیشتر خشنود می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خیرین هم در ایجاد این زائرسراها کمک کرده‌اند، اما جناب شهردار با اخلاصی که داشت‌ باعث شد، این حرکت جهش بیشتری به خود بگیرد.

وی در رابطه با اقدامات دولت و مجلس در این خصوص اظهار کرد: امیدواریم با حضور مهندس واحدی که از نیروهای قوی استانداری هستند، دولت به صورت جدی در عرصه توسعه زائرسراها وارد شوند.

امام جمعه مشهد با اشاره به ظرفیت زائرسراها تصریح کرد: اول بنای ۳۰ هزار تخت را در نظر گرفته بودیم اما با این کیفیت و طرح میانبری که شهردار و اعضای شورای شهر مطرح کردند، به ایجاد بیش از ۶۰ هزار تخت امیدوار خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      برای این پول هتل 5 ستاره خدا تومان است ، در ضمن کسی نمی تواند دور حرم یا در سطح شهر چادر بزند چون نمی گذارند، همه می روند کمپ بابا قدرت یا غدیر که اون هم شبی فکر کنم 20 هزار تومان برای چادر و امکانات مثل سرویس بهداشتی و غیره می گیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج