۲۰۸۸
۳ نظر
۵۰۵۵
۳ نظر
۵۰۵۵
پ

بهار و تابستان با كيف‌هاي حصيري

شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

در بهار و تابستان، كيف‌هاي حصيري دوباره بازارشان گل مي‌كند؛ كيف‌هايي كاملا مناسب براي روزهاي گرم كه اصولا با پارچه‌ها، تورها و روبان‌هاي رنگي همراه مي‌شوند. اين نمونه كيف‌ها را ببينيد.

شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

براي خريد روزانه و كارهاي دم دستي

در نهايت در تابستان و بهار شما به يك كيف دم‌دستي نياز داريد. كيفي ساده، ‌سبك، جادار و در عين حال شيك. اين كيف حصيري، احتمالا ساده‌ترين كيف حصيري است كه مي‌توانيد دست بگيريد و خيلي راحت با بقيه بخش‌هاي لباس‌تان هماهنگ مي‌شود؛ هم جين، هم مانتوهاي رنگ‌هاي مختلف و هم كفش‌هاي رنگارنگ.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

شبيه به‌يك قاچ پرتقال

اين كيف يك نيم‌دايره خوشمزه است! شما در تابستان كيف حصيري دست مي‌گيريد. اين كيف هم تابستاني است و هم نشاني از زمستان، چون طرح آن، طرح يك پرتقال نصف شده است كه يك ميوه زمستاني است. قطعا استفاده از نارنجي، جز در توناليته رنگ آرايش‌تان، يك اشتباه است. نارنجي از آن رنگ‌هايي است كه بايد در ظاهر، يك بار تكرار شود.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

براي زماني كه مي‌خواهيد استخر برويد

اين كيف حصيري به دليل اين‌كه بزرگ است، مي‌تواند براي وسايل استخر رفتن‌تان مناسب باشد. البته يادتان باشد، كيف‌هاي حصيري نبايد خيس شوند. اصلا دليل اين‌كه در پاييز و زمستان، كيف‌هاي حصيري به گنجه‌ها برمي‌گردند، همين است. چنين كيفي براي دست گرفتن موقع خريد رفتن و پاساژگردي هم عالي است.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

مشكي رنگ عشقه

اين مدل كيف‌ خيلي خاص است، تقريبا مي‌شود گفت هيچ جا نمي‌توانيد كيف حصيري مشكي پيدا كنيد. اين كيف براي هماهنگي با سفيد يا قرمز خيلي عالي است. روي آن يك گل درشت طراحي شده و دسته‌هاي كيف، بافته شده سر كيف هستند و وقتي روي شانه قرار مي‌گيرند، عالي مي‌شوند.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

به رنگ سال انتخاب كنيد

باتوجه به اين‌كه رنگ سال ۲۰۱۱، صورتي مايل به قرمز و تمامي طيف‌هاي آن است، اين كيف حصيري با تركيب رنگ صورتي يكي از زيباترين كيف‌ها براي بهار و تابستان امسال است. رنگ سرمه‌اي يا آبي روشن در تركيب با اين كيف عالي مي‌شود، اما كفش‌تان بهتر است رنگ صورتي يا كرم باشد.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

براي مهماني‌هاي زنانه

يك كيف رسمي كه هم بند كوتاه دارد و هم بند زنجيري. رنگ گلبهي تند،آن را براي مناسبت‌هاي شاد، مثل يك تولد رسمي يا نامزدي مناسب است. به‌دليل اينكه زنجير آن طلايي است، بهتر است، زيورآلات‌تان مثل ساعت، انگشتر، گردنبند و گوشواره‌تان را هم طلايي انتخاب كنيد.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

يك تركيب شيك و مدرن

هميشه تركيب رنگ قهوه‌اي، شيك بودن را به ياد مي‌آورد. اين كيف حصيري هم تركيبي از همين رنگ‌هاست. يادتان باشد براي اين‌كه بتوانيد اين كيف را بيشتر نشان دهيد، بهتر است رنگ لباس‌تان را قهوه‌اي انتخاب كنيد. اما فراموش نكنيد، در بهار و تابستان، انتخاب رنگ قهوه‌اي،‌ كمي نامناسب است. پس به سمت رنگ‌هايي مثل يشمي، سبز زيتوني يا طلايي برويد.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

رنگين‌كمان خرداد

در روزهاي بهاري و تابستاني كه پيك‌نيك‌ رفتن، مهماني‌ها در فضاي باز و باغ رفتن بيشتر باب مي‌شود، كيف‌هاي كاملا اسپرت و رنگي، انتخاب بسيار خوبي هستند. اين كيف، رنگ‌بندي متنوعي دارد و به‌دليل شادبودن براي استفاده در مناسبت‌هاي اين‌چنيني عالي است. مي‌توانيد رنگ لباس‌تان را با رنگ يكي از نوارهاي حصيري هماهنگ كنيد.


شيك‌ترين چوب بافته‌هاي دنيا

پيشنهاد ويژه براي دختران جوان

كيف‌هاي حصيري به طوركل براي بهار و تابستان ساخته شده‌اند. حالا كافي است گل‌هاي بهاري هم روي آن طراحي شده باشد تا ديگر همه‌چيز تكميل شود. اين كيف با گل‌هاي زيبايي همراه است. بهتر است لباسي با رنگ گل‌ها تن كنيد. يك جفت صندل رنگ روشن پا كنيد و در يك مهماني زنانه بدرخشيد.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • bahare

      kifhae qashangi hastan. faqat rahnamee konin ma chetor khaide interneti in kaifharo anjam bedim.

    • بدون نام

      چطور خرید اینترنتی داشته باشیم

    • سارا

      جطور بايد اين كيفا رو خريد اينترنتي كنيم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج