جاباما
۲۰۹۰۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنگر: پرسپولیس لیگ ۱۰ هم برود می مانم

محسن بنگر با همان تعصب مثال زدنی اش می توانست در دقایقی از بازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود اما کادر فنی چنین تصمیمی نداشت.

ورزش ۳: محسن بنگر با همان تعصب مثال زدنی اش می توانست در دقایقی از بازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شود اما کادر فنی چنین تصمیمی نداشت.

بنگر که در روزهای اخیر حدود ۴۵ آمپول به پای خود تزریق کرده بود در گفتگویی از دلایلی شکست پرسپولیس مقابل الهلال صحبت می کند. شماره شش پرسپولیس البته هنوز از این شکست ناراحت است. او باخت به الهلال را هضم نکرده و حسرت را می شود در حرف هایش مشاهده کرد. گفتگوی بنگر با ورزش سه را بخوانید.

چون ترسیدیم باختیم

ما ترس داشتیم و به همین دلیل باختیم. تیم الهلال البته خوب بود اما ما می توانستیم به این تیم گل بزنیم. متاسفانه قبل از بازی جو به سود تیم ما نبود اما من مطمئن بودم که می توانیم دروازه الهلال را باز کنیم. دیدید که اواسط نیمه دوم حدود یک ربع حمله کردیم و چند موقعیت جدی بدست آوردیم. به نظر من اگر شجاع بازی می کردیم و از دقیقه اول به فکر گل زدن بودیم مسیرمان برای صعود هموار می شد. ما ۷۵ دقیقه ترس داشتیم و جزای تیمی که بترسد هم همین حذف از مسابقات است.

جوان های ما فکر کردند جنگ است!

چند روز قبل از سفر جوی برای ما بوجود آمد که واقعا می ترسیدیم به عربستان برویم. مدام می گفتند مواظب باشید،چون می خواهند کارشکنی کنند. طوری صحبت می کردند که انگار قرار است به جنگ برویم. این داستان بخصوص برای جوان های ما عجیب بود. آنها واقعا می ترسیدند. آنچنان که برخی از بازیکنان مان فکر می کردند اگر گل بزنند بلایی سرشان می آید و آنها را می کشند. در صورتی که اصلا اینطور نبود. ما به یک جنگ فوتبالی رفته بودیم و برخورد الهلالی ها آنچنان که می گفتند بد نبود.

۴۵ آمپول زدم تا بازی کنم

می توانستم ۴۰،۳۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کنم اما کادر فنی صلاح ندید. در این چند روز اخیر، فکر می کنم بعد از بازی با استقلال، هر روز ۶،۵ آمپول می زدم تا در شرایط بازی باشم. پزشکان گفته بودند باید پایت را گچ بگیری. منت سر پرسپولیس نمی گذارم اما ۴۵ آمپول زدم تا در شرایط بازی باشم و برای دقایقی هر چند کوتاه بتوانم به تیمم کمک کنم اما مقابل الهلال بازی به من نرسید. اتفاقا خیلی خوب هم گرم کردم اما صلاحدید کادر فنی این بود که بازی نکنم!

از بازی نکردن ناراحتم

مگر می شود بازیکنی بازی نکند و ناراحت نباشد؟ من می دانستم که اگر به زمین بروم می توانم به پرسپولیس کمک کنم. بازی نکردم و به همین دلیل هنوز ناراحتم. الان هم پایم را آتل بستم و می خواهم دنده شکسته ام را درمان کنم. فصل کابوس وار هم برای ما بازیکنان و هم تماشاگران تمام شد. امیدوارم هواداران دیگر پرسپولیس را با این شرایط نبینند.

پول نداشتیم سالن بگیریم!

این فصل انواع و اقسام اتفاق ها برای پرسپولیس افتاد. فکر می کنم پرسپولیس هیچ فصلی به اندازه این فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نکرد. در عربستان شنیدم که قرار بود روز بازی به سالن کنار هتل برویم و عرق گیری کنیم. فکر می کنم باید هزینه ای می کردیم اما به دلیل کمبود بودجه به سالن نرفتیم و مجبور شدیم در طبقه اول هتل گرم کنیم!البته این اتفاق در مقایسه با اتفاق های دیگری که در طول فصل برایمان رخ داد چندان عجیب نبود.

پرسپولیس لیگ ۱۰ هم برود می مانم

هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه می خواهد تیمداری کند یا نه. سالی که نکوست از بهارش پیداست. به نظرم با این شرایط، پرسپولیس باید تیم را برای نیفتادن ببندد. من خودم یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. پرسپولیس هر لیگی برود، حتی به لیگ ۱۰، باز هم می مانم و برای این تیم بازی می کنم. البته اگر ما را بخواهند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج