۲۱۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

متسو، دایی و ویسی در لیست تراکتورسازی

یکی از مدیران باشگاه تبریزی در گفت و گو با تماشا با تایید خبر رفتن قلعه نویی از تراکتورسازی، اعلام کرد که قلعه نویی حتی با چند بازیکن سرخپوشان تبریزی برای تیم فصل بعد خود هم مذاکره کرده است.

متسو، دایی و ویسی در لیست تراکتورسازی

تماشا: بعد از انتشار خبر بازگشت قلعه نویی به استقلال برای فصل آینده، مسوولان تراکتورسازی هم به فکر یافتن جانشین مناسبی برای قلعه نویی افتاده و مذاکراتی را با بعضی از مربیان برای فصل آینده انجام داده اند. یکی از مدیران باشگاه تبریزی در گفت و گو با تماشا با تایید خبر رفتن قلعه نویی از تراکتورسازی، اعلام کرد که قلعه نویی حتی با چند بازیکن سرخپوشان تبریزی برای تیم فصل بعد خود هم مذاکره کرده است.

گفته می شود با سیاوش اکبرپور، فرزاد آشوبی و محمد ابراهیمی برای پیوستن به استقلال صحبت هایی شده است. خبرهایی از مذاکره با توسی و فلاویو لوپز هم شنیده می شده که هنوز تایید نشده است.

این مدیر تراکتورسازی درباره مربی فصل بعد تیمش گفت: «ما هنوز با کسی به توافق نرسیده ایم. تمام تمرکز ما روی شش هفته پایانی لیگ است و می خواهیم قهرمان شویم. یا اینکه حداقل سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب کنیم. بعد از پایان لیگ در مورد سرمربی فصل بعد تصمیم گیری خواهیم کرد. گزینه هایی در دست بررسی داریم ولی برونو متسو گزینه اول ما خواهد بود».

البته تماشا چند ماه قبل در مورد مذاکره مسوولان تراکتورسازی با متسو خبر داده بود. حتی گفته می شود در آن مقطع متسو با کی روش و فرهاد مجیدی هم صحبت هایی درباره فوتبال ایران کرده بود.

البته گفته می شود مسوولان باشگاه موازی با مذاکره با متسو، مربیان دیگری را هم مدنظر دارند. عبدالله ویسی یکی از این گزینه هاست. ویسی به خاطر نتایج درخشانش در صبا مورد توجه تبریزی ها قرار گرفته است و حتی گفته می شود وقتی او به همراه تیم صبا برای بازی با شهرداری تبریز به این شهر رفت، مسوولان تراکتورسازی با ویسی به طور جدی صحبت کرده اند.
گزینه بعدی تراکتورسازی علی دایی است. باتوجه به اینکه به احتمال فراوان تراکتورسازی در فصل بعد در آسیا بازی خواهد کرد، مسوولان تیم به دنبال مربی ای با وجهه بین المللی هستند. در صورتی که در انتهای این فصل دایی با راه آهن به بن بست بخورد، باب مذاکره با او برای هدایت سکان تراکتورسازی در فصل بعد باز خواهد شد.

حتی گفته می شود حمید استیلی هم یکی از گزینه هایی است که سرخپوشان تبریز به آن فکر می کنند. با وجود اینکه استیلی فصل ناموفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت اما باتوجه به آذری بودن او شایعاتی درباره پیوستن او به تیم پرطرفدار تبریزی به گوش می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آروين

      بابا هر چي شايعه هست سره اين تراكتور دربياريد، تراكتور ما بيدي نيست كه با اين بادا بلرزه، هر وقت مي بينند تراكتور داره نتيجه مي گيره اين شايعات رو در مي آرند، تو نيم فصل هم مي گفتن قلعه نويي داره از اين تيم مي ره به استقلال، تراكتور تا زماني كه قهرمان آسيا و تيم برتر جهان نشه امير پاشا رو ول نمي كنيم.

    • بدون نام

      شایعه سازی زیادموقوف رفت که رفت امیرپارامی خوایم چی کارمربی بی تعصب نمی خوایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج