۲۱۰۱۴۸
۲۸ نظر
۵۰۶۲
۲۸ نظر
۵۰۶۲
پ

جنتلمن واقعی چه خصوصیاتی دارد؟

این روزها پیدا کردن مرد واقعی دشوار است اما خانم ها هیچوقت ناامید نمی شوند. جوانمردی هنوز زنده است. گذشت زمان همه چیز را تغییر می دهد و معیارهای یک مرد واقعی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جنتلمن واقعی چه خصوصیاتی دارد؟
برترین ها: این روزها پیدا کردن مرد واقعی دشوار است اما خانم ها هیچوقت ناامید نمی شوند. جوانمردی هنوز زنده است. گذشت زمان همه چیز را تغییر می دهد و معیارهای یک مرد واقعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم نیست برای کامل بودن تلاش کنید زیرا هیچ انسانی کامل نیست اما اکثر خانم ها برای جنتلمن بودن معیارهای خاصی دارند که ما تعدادی از آنها را در اینجا برایتان آورده ایم.

جنتلمن واقعی چه خصوصیاتی دارد؟

رفتار مردانه

حتما خانم های بسیاری با این نظر موافق اند که در جامعه مدرن امروزی آقایانی که رفتار مردانه داشته باشند، به ندرت یافت می شوند. زمانی که یک جنتلمن واقعی خانواده شما را ملاقات می کند، نباید نگران رفتار و گفتار او باشید. او هنوز هم به سنت ها پایبند است. به عنوان مثال در را برای شما باز می کند یا صندلی را برایتان به عقب می کشد تا بنشینید. او با شما به بهترین نحو رفتار می کند زیرا می داند که لیاقت بهترین ها را دارید.

صبوری

صبوری یکی از خصوصیت جنتلمن واقعی است که به ندرت در مردان یافت می شود. گاهی آقایان بدون علم کافی، خانم ها را به برقراری رابطه با خود تحت فشار می گذارند. شاید این موضوع از نظر شما غیر طبیعی نباشد اما می تواند به برخی خانم ها احساس ناامنی و نگرانی دهد، به خصوص اگر آماده پذیرش فردی جدید در زندگی خود را نداشته باشند. اگر فرد مورد نظر شما یک جنتلمن واقعی باشد، خواسته های شما را به خوبی درک می کند و تصمیم شما هر چه باشد، با دل و جان می پذیرد و به آن احترام می گذارد.

آرامش

همه ما گاهی عصبانی می شویم اما مرد واقعی آن است که عصبانیت خود را در لحظه کنترل و آرامش خود را حفظ کند. او راه کنار آمادن با عصبانیت خود را می داند و اجازه نمی دهد خشم آنی شخصیت اش را در مقابل دیگران تخریب کند. مهم تر از همه، او ناراحتی هایش را سر شما خالی نمی کند.

لغات نامناسب به زبان نمی آورد

رفتار یک جنتلمن واقعی تنها کمی از شاهزاده فیلم های دیزنی متفاوت است. اگر چه او مدام در حال آواز خواندن و ابراز عشق برای معشوق اش نیست اما عشق اش به شما مانند او واقعی است. ناسزا گفتن هنگام عصبانیت طبیعی است اما تفاوت زیادی میان ناسزا گفتن به دیگران و ناسزا گفتن به شما وجود دارد. یک مرد واقعی هیچ گاه خطاب به شما از لغات نامناسب استفاده نمی کند. به طور کل او از ناسزا گفتن به تمام خانم ها خودداری می کند. بله، او یک جنتلمن واقعی است!

موجب ناراحتی شما نمی شود

او هیچوقت جوک های نامناسب به شما نمی گوید و شما را مجبور به گفتگو درباره موضوعاتی که به آن علاقه ندارید، نمی کند. در واقع او هرگز کاری را که موجب ناراحتی شما می شود، انجام نمی دهد. هنگامی که در کنار یک جتلمن واقعی هستید، کاملا احساس آرامش و امنیت می کنید.

مودب است

«ممنون» و «لطفا» کلمات کوچکی هستند که ارزش زیادی دارند. نشان دادن قدردانی به دیگران برای تمام افراد ضروری است. گاهی حتی کوچک ترین کلمات هم می توانند روز دیگران را به بهترین شکل بسازند. حتما شما هم دوست دارید مرد زندگی تان به رهگذران لبخند بزند و با فروشنده ها و گارسن های رستوران به احترام رفتار کند. مرد واقعی به تمام این قوانین احترام می گذارد و شما که معشوقه او هستید خوشبخت ترین اید.

به اخلاقیات پایبند است

یک مرد واقعی تحت هیچ شرایطی از خانم ها سو استفاده نمی کند. او هیچ گاه کاری را که از نظر او اشتباه است، انجام نمی دهد و به اصول اخلاقی پایبند است. متاسفانه برخی خانم ها رفتار این گونه مردان را کسل کننده می بینند، اما آنها واقعا جالب و جذاب هستند.

به نظر من جنتلمن های واقعی هنوز وجود دارند. تصورات غلط را که تمام آقایان بد هستند، دور بریزید و امیدوار باشید که روزی با یکی از آنها ملاقات خواهید کنید. از نظر شما دیگر خصوصیات یک مرد واقعی چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونا

      باخوندن این مطلب عمیقا وبا تمام وجود واسه خودم احساس تاسف می کنم

    • sara

      1 عدد جنتلمن لطفا !!!

    • هلن

      مگه میشه...مگه داریم!!

    • سارا

      تا حالا فکر می کردم مرد جنتلمن ینی خیلی پولدار خیلی شیک . با این حساب همسر من جنتلمنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس حتما تا بحال سرش کلاه رفته

    • بدون نام

      انک و یافت می نشود انم ارزوست!!!!!

    • پسر

      دخترهاي امروزي ارزش اينهمه احترام گذاشتن رو ندارن.
      يك ماه واسشون خوب و جذابي. بعدش تكراري مي شي و كسل كننده.
      دختراي امروزي شاهزاده نيستن كه بخوايم اينهمه بهشون باج بديم.
      جنبه شو ندارن و دور بر ميدارن
      متاسفانه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جمله قشنگی شنیدم که میگفت : پسری که با همسرش مثل یه شاهزاده رفتار میکنه معلومه که تو دستای یه ملکه بزرگ شده
        طرز فکر امثال شما نشان دهنده تربیت اشتباه

      • بدون نام

        اتفاقا کاملا برعکسه. اینا خصوصیاته پسراس

      • شادی

        آقای پسر !!! عقده های حقارت رو میشه کاملا در جملات شما وضوح دید .. براتون متاسفم چون با این طرز فکر هیچ کس شمارو از صمیم قلب و به خاطر خودتون دوست نخواهد داشت و هرگز نمیتونید یه عشق واقعی رو تجربه کنید ..

      • نازنین

        شما شخصیت خودت رو داشته باش , چیکار داری دخترای امروزی چطوری هستن ...مطمئن باش اگر شما عمیقا رفتار درستی داشته باشی دخترهایی از نوع خودت رو جذب خواهی کرد و خانمهایی که قدر این منش شما رو نمیدونن خودبخود از زندگیت خذف میشن.

      • خورشید

        این چیزیه که تقریبا تو همه دخترها وجود داره. اغلب بی جنبن . فقط منتظرن خرجشون رو بدی. آدمهای بی وفایی هستن. بی وفایی رو خوب یاد گرفتن و بدختانه تو زندگی مشترک دائمی شون هم خیلی خوب ازش استفاده میکنن. آمار بالای طلاقهایی که خواستار اونها زن خانواده ست کاملا نشون میده اینو.
        اصلا توصیه نمیکنم با ایرانی ازدواج کنید

    • بدون نام

      وقتی در جامعه ای زندگی می کنیم که دخترها خیلی حق انتخاب ندارند چطور میشه منتظر یه جنتلمن بود. با این حساب هیچ مردی در ایران جنتلمن نیست چون ملاک انتخاب همسر برای اونها فقط چهره است. برای خودم که در این جامعه زندگی می کنم متاسفم.

    • شبنم

      مطلبتون راجع به یه جنتلمن واقعی فوق العاه بود ^_^ دقیقا همون معیارهایی رو داشت که من همیشه در ذهنم داشتم و برام در برخورد با افراد این مسائل خیلی اهمیت داشته و داره ^_^ :* حتی اگه به زبون هم نیاریم همه ی ما همیشه این افراد رو دوست داریم و تحسینشون میکنیم .. ^_^

    • مهدی

      سلام
      تعریف از خود نباشه
      امروز فهمیدم یه جنتلمنم

    • فرزانه

      خيلی خوب بود

    • Raziyeh

      سلام،بابت این مطلب سپاس.
      باخوندن هرخط ازاین مطلب فوق العاده خوشحال میشدم چون همسرمن واقعا تموم این معیارها تو درونشه،خوشحالم که یه جنتلمن واقعی در کنارمه.بازم ممنون

    • آریان

      مثلا یکیش من . دیدید پیدا میشه

    • خشايار

      سپاس از مطالبتون
      با شخصيت بودن تو ذات آدماس ما آدما با رفتارامون احساس لذت يا تنفر رو به اطرافيان القا ميكنيم هميشه قرار نيست خوب باشيم تا كسي بهمون جذب بشه ما خوب هستيم چون ميخوايم قشنگ زندگي كنيم

    • vahid2khm

      ایم عه جنتلمن

    • بدون نام

      به نظر من اگه پسرا دختر ها رو واسه نياز جنسيشون نخوان و فقط تك پر باشن دخترا هم سرشونو كلاه نميزارن

    • فرزانه

      متاسفانه اکثرا دنبال ثروت و زیبایی و موقعیت طرف مقابلیم..........

    • بدون نام

      همه ی این صفات که گفتینو ایان سامرهالدر داره اون یه جنتلمن واقعیه تو عصر ما

    • محمد رضا

      جنتل من بودن چه سودی داره باهاش ماستم نمیدن
      پول و قیافه شده معیار،ارزش و...
      یکی نیست بگه قیافتم که کار دست دکتراس
      به چیت مینازی.

    • یک عدد پسر

      من تقریبا این خصوصیاتو ندارم ولی دخترای زیادی جذبم میشن با این حال به نظرم این خصوصیات رو داشتن ادم رو کسل کننده نشون میده بعضی جاها هم باید قوی بود دخترای امروزی بیشتر از پسرای باحال و قوی تو صحبت خوششون میاد نه اینکه مثلا جلوی دختره یکی بهت فحش میده تو بگی اقا ادبتو رعایت کن :/ یا مثلا هرچی که دختره میگه انجام بدی یا حرفایی که میزنه چه غلط چه درست بهشون بخندی. اپدیت کن مطالبتو چون برا دنیای امروزی بدرد نمیخوره :/ ادم باید خودش باشه اگه کسی جذبت نمیشه بدون که نمیتونی خودتو تغییر بدی اینه زمونه امروزی

    • محمدامین

      یه جنتلمن واقعی هیچوقت از کناره یه دختر که رد میشه بهش تیکه نمیندازه یا اذیتش نمیکنه زوم روی دختم نیست

    • علی

      جنتلمنم

    • وحید

      کاملا با مطالبی که نوشته شده بود هم باورم.لذت بردم سعی میکنم هر روز به ایده آل خودم نزدیک شم .به نظر من همه ی انسان ها چ زن و چه مرد با هم برابرند و لایق احترام.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج